Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Última ascensió pirinenca de la temporada: el Carlit (Llegit 421 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2195

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Recordant antigues excursions pel Pirineu d'aquest estiu passat he recuperat aquestes imatges que vull compartir amb vosaltres. Són del passat mes de setembre quan el meu pare i jo vam fer una escapadeta a la Cerdanya Francesa per pujar al cim més alt el Pirineu Oriental: el Carlit amb els seus 2921 m. Primer ens vam acostar a la vall de Meranges, d'aquí és la primera panoràmica:

Després de dinar ja vam enfilar el camí a l'estany de les Bulloses on passaríem la nit. Algunes imatges idíliques de l'estany amb el Puig Peric al fons:

Amb les primeres llums del dia iniciàvem l'ascensió al nostre objectiu, durant la pujada vam poder gaudir d'una preciosa albada, veiem com el dia es llevava amb boira a la vall... preciós...

Vam creuar el desert del Carlit i a partir de llavors la pujada ja prenia cara i ulls  Vistes cap als últims llacs... i el meu pare 

Només calia grimpar i arribar al cim

Per fí arribem al cim al cap de 3h 15' de l'inici. Jo triomfal dalt el Carlit 

Panoràmiques des del cim:

Una visió dels llacs... el que ens permeten els núvols. Anaven neixent sobre nostre!

Després d'una bona pausa per admirar les vistes i recuperar les forces tonem a Bulloses. Baixem amb precaució i xino-xano deixem un munt de gent que puja... Miro enrere i em sorprenc de tan que he baixat sense adonar-me'n.

I el que falta 

La cosa es posa magra per alla dalt, un gran núvol s'ha menjat la muntanya! Pobres els que pugen, veuran poca cosa dalt el cim i potser es mullaran.

Acabo aquest extens reportatge mostrant un dels llacs de la base del Carlit, un bell paratge que barreja aigua, roca i muntanya... Llàstima que els prats alpins estiguessin tan secs, necessitaven amb urgències una bona nevada 

Finalitzàvem aquesta gran excursió bebent una cervesa a l'hotel aquell inmens que desentona amb l'entorn Al final han estat unes 6 h aproximades anada, pausa al cim i retorn. Espero que us hagin agradat les fotos!! Fins el pròxim reportatge! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6264

Ja arriben les tempestes !!!
|
Quina caminata, preciòs el reportatge i els paisatges de l'Alta Cerdanya !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3703

Michael Connelly
|
És una excursió que tinc apuntada a l'agenda des de fa molt de temps. Espero que aquest 2008 no passi sense haver pujat
Bona caminata i bones fotos, potser els hi falta una mica de claror, però veient el dia mig núvol ja és normal. Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|