Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Trencakames a Montserrat (Llegit 416 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2824

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Bones!! Feia unes setmanes que tenia el mono de fer una llarga caminada, d'acabar exhaust i fa uns dies que vaig planejar una escapada matinal a Montserrat. El plà inicial era arribar al Monestir amb FGC i el cremallera però el vaig descartar per ser car i a sobre hauria de matinar molt...  El cas és que avui he agafat un bus fins a Collbató, he arribat a les 8.50 amb 20 min de retard i així començava la matada d'excursió d'avui: Collbató- la Vinya Nova- Camell de St Jeroni pel camí del Pont i el bassal de Sajolida- l'Albarda Castellana (1177 m)- la Miranda de St Jeroni (1236 m)- Pla de les Taràntules- St Joan- Collbató pel camí de les Bateries i la drecera dels Graus. Desnivell positiu: + 900 m. Temps total l'excursió: 5 h
Vistes de Montserrat de camí a la Vinya Nova

Comencem la dura pujada cap l'Albarda... queden endavant 700 m de desnivell 

La Gorra Frígia al fons

L'ufanós bosc d'alzines pròxim al bassal de la Sajolida

El bassal de la Sajolida

Vista de la plana del Bruc i les muntanyes penedesenques

Amb esforç pujava i el bosc s'esclaria permetent-me veure unes vistes impressionants, llàstima que hi hagués tanta calima i boirina... El Montgrós (1130 m)

Els Flautats, l'Elefant, la Prenyada, la Gorra Frígia...

Els Ecos

Finalment cap a les 12 arribava al capdamunt de l'Albarda Castellana, el sostre comarcal del Baix Llobregat. Des del cim vaig divisar la Mola i el Montseny lluny...

L'Albarda, els Ecos al darrera i a l'extrem dret una part del Pirineu nevat, fa unes setmanes estava ben blanc... ara ha perdut força neu amb les temp. tan altes que ha hagut a alta muntanya.

La zona de Tebes i Tebaida amb St Llorenç del Munt al fons envoltat de calima...

Després de gaudir de les vistes montserratines, vaig baixar ràpid per culpa del ventet fresc que feia. Minuts després estava dalt el St Jeroni però fotia un fred... amb els 6 ºC que estàvem i cops de vent de 50- 60 km/h hi havia una temp de sensació glacial. Així que vaig fotre el camp corrents despres de calibrar l'altimetre, ni vaig tenir temps i ganes de fer la foto de rigor  El cim de St Jeroni des d'uns metres per sota

Al Montgrós feia poc que hàvien pujat tres excurionistes!! No estava sol per aquells paratges solitaris

Més bells boscos aprop de l'ermita de St Jeroni

El gran dit, membre viril, somni eròtic de tota femella... El Cavall Bernat 

Vistes al Monestir pel camí de la Serra de les Paparres

La Prenyada, l'Elefant i la Mòmia

Cap a les 12.45 arribava a l'estació superior del funicular de St Joan... tenen muntada una Davis 

Prenc el camí a St Joan, a una banda hi ha una gran fondalada, és impressionant el desnivell que hi ha en pocs metres.

Arribo a l'ermita de St Joan i començo la forta baixada a Collbató, en 3 quarts d'hora estava al poble amb les cames tremulant-me. 
Era l'hora de dinar i sabent que hi ha un bar molt conegut pels meteoforeros i que es troba a la plaça de l'Esglèsia, decideixo visitar-lo. Una raó per la qual vaig anar a Collbató per fer l'excursió era que hi ha Cal Meteocoll!! Per fi ja he estat a la primera meteocafeteria de Catalunya, tenia tanta gana que m'hauria menjat el que fos, per sort meva l'entrepà de frankfurt i formatge estava boníssim. Felicitats Meteocoll! L'entrepà i la cervesa m'ha reviscut! Tens un bar molt xulo jeje. Pel bar rondava un fill seu...

Que monos!! Quina imatge tan encantadora. A veure si surt tan mogudet el fill com el pare, en un no res ja estara enfilant-se a tresmils i quatremils  Després de dinar donava per acabat l'excursió a Collbató i me'n tornava amb bus a BCN. Amb aquesta imatge del poble vigilat de prop pels esbelts cingles de Montserrat acaba el meu extens reportatge... Quin dia, els meus desitjos s'han complit, estic rebentat i satisfet.  

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3817

Michael Connelly
|
Quina bona caminata que t'has fotut nanu. Quines ganes, eh??
Ara bé, si penses en l'entrepà i la cerveseta de després al bar, pujaries l'Everest si estigués al costat de Collbató
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6872

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Molt bona caminata sort de l'entrepà i la cervesa de cal Meteocoll que si no malament !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Collons, no està pas malament la passejada, ejejejeje ... els 15 kms els has fet de sobres.
La pròxima ... més llarga 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|