Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Baixada Torxes, Fotos (Llegit 1068 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2567

el piri a vista d'ocell
|
Hola desprès de molts dies de treball, finalment s’ha fet la baixada de torxes mes gran del mon aquests dissabte a la nit a l’estació de la Masella, a dir que voltava per l’estació en Macconell i la Vallesana, però malauradament no ens vàrem poder veure, sols parlar per telèfon doncs anava una mica liadillo , suposo que penjareu fotos oi? 
a dir que les fotos no han quedat amb massa qualitat, doncs les condicions i la maera no eren les idoneas, poca llum, una compacta i jo que soc maillo fent fotos , doncs ja es d’esperar el resultat però les he posat igualment doncs era un espectacle maco de veure i alguna ha quedat un tan artística i tot
el desplegament que s’ha fet per poder fer un total seguiment de l’esdeveniment en directe ha estat de una magnitud considerable 

al migdia en Mauri ha fet el temps des de la zona del cap del bosc

una foto desprès de la feina, ja desnuntat enllaços i equips

i a partir de les 6 de la tarda els participants a la baixada de torxes ens hem enfilat a la part alta de l’estació per preparar-nos per la baixada

hem tingut que esperar a que es fes fosc del tot

i ara ja amb les torxes a la ma, sols ens cal rebre el senyal per encendre-les i començar el descens

i per fi s’encenen les torxes 

ha estat emocionant, era tot fosc i em fet una serp de foc que il•luminava el bosc al nostre pas, es una sensació indescriptible esquiar de nit en silenci sols es sentia el lliscar del nostres esquís i amb la llum del foc de les nostres torxes

l’arribada a la base de l’estació ha estat emocionant, mai hagués imaginat que hi podia haver-hi tantissima gent veient l’espectacle, era enlluernador la gran quantitat de flaixos de les cameres de fotos 

i per finalitzar el show s’ha fet un castell de focs d’artifici

i fins aquí espero que us agradi tant com m’ha agradat a mi i als que hi eren
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6577

Palma - capital mallorquina
|
Ho vaig veure a la tele! Molt guapo l´espectacle, Risi!!
I les fotos genials!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19936

Un xic de Tramuntana
|
quin espectacle de llum i neu més preciós!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7923

M'agrada força la Tardor !!!
|
Molt guapo l'espectacle i bon reportatge !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
agreB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3440

|
Preciós espectacle!!  Al final em vaig decidir a pujar a veure-ho en directe, i collons quin embotellament cotxes que hi havia. Vaig intentar fer unes quantes fotos, tot i que amb la poca llum i l'aglomeració de gent era gairebé impossible fer una foto que no quedes moguda, alguna cosa ha sortit.
|
|
|
|
|
En línia
|
Berga - Berguedà 704 msnm
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2567

el piri a vista d'ocell
|
Moltes gràcies companys, m'alegra que us agradin , va ser un espectacle maco de veritat
Bona festa i bon espectacle!!!! ahir podries haver donat el temps tu!  la veritat que fer la previ d'ahir no hagués estat gens complicat, doncs no hi ha massa misteri aquests dies, i ja se per on vas 
un camara va dir be avui qui ho farà, el Mauri o el Molina 
Preciós espectacle!!  Al final em vaig decidir a pujar a veure-ho en directe, i collons quin embotellament cotxes que hi havia. Vaig intentar fer unes quantes fotos, tot i que amb la poca llum i l'aglomeració de gent era gairebé impossible fer una foto que no quedes moguda, alguna cosa ha sortit. si tio, va ser un colapse brutal alhora de sortir 
a veure si poses les fotos que vas fer des de baix
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|