Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vius en un lloc ecològic .... (Llegit 537 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
a quan tens la Peixateria, el forn de pa, el super .... tens que agafar el cotxe cada dissabte per anar a proveïr ... , compres peix fresc ... compres els gr de carn que consumeixes .... a quan tens la teva feina, quan tardes ....
El meu forn, la meva peixateria, la meva carnisseria, el meu super, etc, està en un radi de 100mts, lo qual no tinc que agafar per res el cotxe, la meva feina està a 10 Km ,que tardo 12 minuts en arribar.hi ... , visc al centre del poble, ecologicament sostenible ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3794

Vallirana (310 msnm)
|
Tu acabes de veure el 30 minuts!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Jo per sort ho tinc quasi tot a tocar i per anar a treballar vaig amb metro !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19003

Un xic de Tramuntana
|
Jo a Barcelona tinc quasi totes les botigues a 5 minuts de casa , i l'hipercor o el carrefur dela maquinista a poc més de 10 minuts.
No tinc cotxe , vaig a estudiar o a esbargir-me en transport públic , els viatges els faig en tren . I el cotxe , a casa nostre el toquem molt poc , veu més parking que carrers. dos cops a l'any fem un viatge de 570km a la Rioja i caps de setmana a l'Escala que són uns 130km.
A l'Escala , vaig als llocs amb bicicleta , caminant o nedant Tinc també totes les botigues a 5 minuts de casa . La Peixateria té uns 4km de Llarg per triar i remenar 
Crec que si sóc ecològic .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34318

|
Ningú és ecològic; només pel fet de viure ja contaminem 
Collons, això del ecointegrisme fot pudor, més pudor que una gran merda superecològica.
Voleu ser ecològics? Doncs anem tots a viure en pilotes al mig d'un bosc!
I tot i així, no ho serem pas d'ecològics, pq viurem de la terra i no deixarem pas de cagar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7803

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?
|
Treballo a 25 km de casa meva, i vaig en ferrocarril. Només una vegada a la setmana pillo el cotxe, o una cada 10 dies per pujar cap a Andorra, sense peatges, i amb velocitats que no passen de 120 per hora.
Tinc el forn al costat, però no menjo pa. El Mercadona i el Condis, a pota, i la carnisseria i peixateria, cada dissabte al Mercat. No faig compres innecessàries, i sempre porto el carro de la compra.. Intento no comprar envasos superflus com els iogurts amb tres tipus de plàstic i embolcalls, però ho dic obertament_: no reciclo res. De la meva butxaca i la meva "bona fe" no treuran ni un duro, al menys fins que no abaixin el preu de l'impost de les escombraries...
El cotxe consumeix 5 litres als 100 km, poca despesa. I vaig molt arreu en bici, i si no, a peu. Faig esport, però això hauria d'estar penat, perquè esbufego molt, i això són moltes tones de CO2 que escupeixo a l'aire.... 
saludus
|
|
|
|
|
En línia
|
Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|