Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
20 Juliol de 2008, 04:15:40
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dies Irae (MeteoTortosa)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Nou servidor a TempsGranollers
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Nou servidor a TempsGranollers  (Llegit 369 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2801

Nou servidor a TempsGranollers
« en: 29 Gener de 2008, 09:06:25 »

Bon dia,

Durant els ultimis 7 dies he estat muntant una nova maquina que passarà a ser el nou servidor de TempsGranollers. Han estat uns dies de treball intensiu, el servidor actual (PIII a 1000mhz) porta dos anys donant servei de forma ininterrompuda i finalment el fet que la memòria ram tingui el seu límit a 512 mb, ha estat el detonant definitiu que ha motivat la seva jubilació. Durant tot aquest temps s’han posat en marxa molts serveis i multitud de programes que corren a l’ombra donant i configurant el suport total a la web i a l’estació del temps. Tot això i la quantitat de connexions simultànies en dies punta, provoquen tot sovint saturació de la maquina.

Servidor Apache, PHP, MySql, servei de multi-blogs WordPress, fòrum SMF, WebCam, VWS, Model local VXSIM, servidor de FTP, servidor de Correu, son uns dels principals programes que treballant perquè tot això funcioni.

Ara ho tinc quasi tot llest i funcionant en local en la nova maquina (PIV a 2300 mhz i 1 giga de ram).

El proper divendres dia 1 de febrer a partir de les 20:00 tancaré l’accés total a la web i començaré a fer la migració total de dades. No se l’estona que tot plegat estarà parat, però de 20:00 a 22:00 segur, a partir d’aquí hi poden haver freqüents talls en el servei, Poc a poc la web tornarà a la vida i ja des de el nou "server".
En línia

McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3703

Michael Connelly

Re: Nou servidor a TempsGranollers
« Resposta #1 en: 29 Gener de 2008, 12:13:25 »

Bona feina company per oferir on molt bon servei.

Com sempre atent. Gràcies company  Wink Espero que aquest canvi sigui positiu per a tu i per tot els usuaris que asiduament ens conectem  Cheesy
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #2 en: 29 Gener de 2008, 13:49:55 »

Bona feina company per oferir on molt bon servei.

Com sempre atent. Gràcies company  Wink Espero que aquest canvi sigui positiu per a tu i per tot els usuaris que asiduament ens conectem  Cheesy

D’això es tracta. Encara que la línia seguirà sent la que es, si la maquina millora, en general també tot funcionarà millor. El principal problema que tenia era la limitació a 512 mb de ram. Ara he posat 1 giga i puc ampliar fins a 2.
En línia

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29614

« Resposta #3 en: 29 Gener de 2008, 17:00:22 »

Ja sé que no és el mateix...però no has pensat en passar uns d'aquests serveis a un hosting?

Per exemple, fòrum, pàgina web, Wordpress...
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

syntonic
Visitant

Email
« Resposta #4 en: 29 Gener de 2008, 18:15:00 »

El principal problema que tenia era la limitació a 512 mb de ram. Ara he posat 1 giga i puc ampliar fins a 2.

Fa un temps vaig passar el servidor de 128 MB a 1.5 GB de Ram de cop... i no hi vaig notar cap diferència de cara enfora! La màquina és un Intel de 2 GHz.

De cara a dins, sí: molts menys accessos al disc, per tant segurament n'allargarà la vida útil. No em puc queixar, el disc dur porta prop de 7 anys de servei continu, i no el penso canviar fins que peti: ho vull saber!
En línia
maresme
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5439

« Resposta #5 en: 29 Gener de 2008, 19:03:01 »

No entenc res de tot aixo de GHz, Hostings i altres mandangas, pero endavant amb el projecte company!!! Wink
En línia

Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm)
Gener: 16,5 mm
Febrer: 27,6 mm
Març: 46,1 mm
Abril: 31,0 mm
Maig: 99,6 mm
Juny: 90,9 mm
Juliol: 0,5 mm
---------------------------
Historic:
2007:  344,1 mm   2002: 1062  mm                           
2006:  413,8 mm   2001: 394,8 mm
2005:  555,5 mm   2000: 471,0 mm 
2004:  538,0 mm   1999: 395,8 mm
2003:  578,0 mm
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #6 en: 29 Gener de 2008, 20:34:18 »

Ja sé que no és el mateix...però no has pensat en passar uns d'aquests serveis a un hosting?

Per exemple, fòrum, pàgina web, Wordpress...

Un Hosting?... estàs boix!!, jo gaudeixo con un carcamal tenint el servidor a casa, encara que porti molts mals de cap, no te preu per un informàtic tenir totes les eines a casa teva... ufff!!!,

Anys enrera ja hi vaig estar mes de 8 anys en un hosting. Ara toca “algo” mes personal  Grin
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #7 en: 29 Gener de 2008, 20:37:10 »

El principal problema que tenia era la limitació a 512 mb de ram. Ara he posat 1 giga i puc ampliar fins a 2.

Fa un temps vaig passar el servidor de 128 MB a 1.5 GB de Ram de cop... i no hi vaig notar cap diferència de cara enfora! La màquina és un Intel de 2 GHz.

De cara a dins, sí: molts menys accessos al disc, per tant segurament n'allargarà la vida útil. No em puc queixar, el disc dur porta prop de 7 anys de servei continu, i no el penso canviar fins que peti: ho vull saber!

Mira, en una anterior etapa vaig tenir muntada una BBS sobre ordinador Amiga de Commodore. En total vaig tenir obert 9 anys fins que per motius personals vaig tenir que tancar portes... els dos discs durs seguien treballant sense cap problema les 24 hores del dia.
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #8 en: 29 Gener de 2008, 20:43:25 »

Tinc clar que la diferencia de cara al carrer serà sobre tot en la lentitud quant el disc dur estava treballant no mes sobre memòria virtual. Per una altre banda al ser la maquina molt mes ràpida, el processos en PHP guanyaran en rapidesa. Quant hi ha moltes connexions la memòria estava sempre al límit!, sobre tot del fòrum i de wordpress.
En línia

Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 29614

« Resposta #9 en: 2 Febrer de 2008, 23:45:47 »

Ho sé que no té preu, he tingut fins ara el server a casa, però arriba un moment en que val més tenir-ho tot fora.

En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Pàgines: [1] 2 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió