Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
25 Juliol de 2008, 08:31:52
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Detector de llamps
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Detector de llamps  (Llegit 794 vegades)
syntonic
Visitant

Email
Re: Detector de llamps
« Resposta #10 en: 4 Març de 2008, 11:46:55 »

Qui vulgui posar-se un mapa de llamps en directe a la seva pàgina, ho té fàcil, instruccions aquí:

http://www.casacota.cat/teranyina?num=1184488310

Noti's que el google maps NO actualitza l'arxiu de llamps automàticament, és a dir, caldrà recarregar cada cinc minuts la pàgina perquè els llamps siguin els actuals (o pitjar F5).
En línia
syntonic
Visitant

Email
« Resposta #11 en: 23 Març de 2008, 01:44:25 »

Aquesta si que no me la pensava: tanta gent s'ha posat el codi indicat, que Google ha pensat que es tractava d'un virus i ha denegat l'accés al seu mapa amb aquest overlay!

Doncs ells s'ho perden. He canviat el codi per una imatge estàtica en el meu servidor. S'ha acabat el Google Maps i el Google Earth!

Google

Ho lamentem...

... però la vostra consulta és semblant a les sol·licituds automàtiques procedents d'un virus informàtic o d'un programa espia. A fi de protegir els nostres usuaris, no podem processar la vostra sol·licitud en aquests moments.

Restaurarem el vostre accés el més aviat possible. Torneu a provar més tard. Mentrestant, si sospiteu que el vostre equip o xarxa han estat infectats, podeu executar un verificador de virus o bé un eliminador de programari espia per garantir que els vostres sistemes no contenen virus ni altre programari fals.

Si rebeu contí­nuament aquest error, podeu solucionar el problema si suprimiu la galeta de Google i torneu a visitar la pàgina de Google. Per obtenir instruccions detallades sobre els navegadors, consulteu el centre d'atenció al client en lí­nia del navegador en concret.

Disculpeu les molèsties i esperem tornar-vos a veure a Google.   

En línia
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 9965

« Resposta #12 en: 30 Març de 2008, 17:35:54 »

Es bo saber això.
Fa temps que a Meteoclimatic fem proves amb Google Maps, però jo em resistia a fer el canvi perquè no m'agrada haver de dependre un servei tan essencial per nosaltres com són els mapes en una entitat que no podem controlar (i que sí ens controla)

Imagina't: si arribem a treballar amb el Google maps, estariem totalment venuts!

Coses dels monopolis...
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2838

Els reis de juliol...

« Resposta #13 en: 30 Març de 2008, 21:50:39 »

Es bo saber això.
Fa temps que a Meteoclimatic fem proves amb Google Maps, però jo em resistia a fer el canvi perquè no m'agrada haver de dependre un servei tan essencial per nosaltres com són els mapes en una entitat que no podem controlar (i que sí ens controla)

Imagina't: si arribem a treballar amb el Google maps, estariem totalment venuts!

Coses dels monopolis...

Que ha passat amb el nostre amic Syntonic ?... está com ha visitant?
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1106

« Resposta #14 en: 5 Abril de 2008, 22:40:46 »

Nova eina incorporada: estadístiques de llamps:

http://www.casacota.cat/teranyina?num=1207395598 (estadístiques)

http://www.casacota.cat/teranyina?num=1207408125 (top 100 dels dies de màxima activitat)

http://www.casacota.cat/teranyina?num=1207410109 (períodes de màxima activitat)
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió