Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: ULTRA TRAIL (86Km). La Tramuntana (Llegit 1001 vegades)
|
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 790
|
La Tramuntana és una ultra-trail d’alta muntanya de 86 Km de recorregut i amb un desnivell acumulat de 9000m (4500m. positius) seguint la línea de carena de tot el Pirineu oriental.
Co-organitzada per els ajuntaments de Planoles (Girona) i de Vernet les Bains (Longuedoc-Roussillon), la Tramuntana preten ser molt més que una cursa d’alta muntanya, vol ser una festa dedicada, evidentment a l’esport, però també a:
- La natura: tot el recorregut és una vista guiada per espais d’interès natural, la Xarxa natura 2000, el paratge del Canigó, Mantet, Les capçaleres del Ter i del Fresser, La vall de Núria, Carançà, L’Estremera.
- La cultura: dels versos del Mossèn Cinto Verdaguer: ”De puig en Puig s’enfila...tota la terra que el meu cor estima”. fins al vincle creat per l’abat Oliba entre les terres del Ripollès i Sant Miquel de Cuixà.
- La tradició: el Canigó , el Puigmal, la flama simbòlica de les nits de Sant Joan, dos muntanyes emblemàtiques de les nostres terres i una ruta que ens porta de la Catalunya nord al Principat.
El lema de la Tramuntana resumeix tots aquests conceptes:
“Esport, natura, tradició, cultura...necessites més raons per corre?”
Mes Informació: http://www.utlatramuntana.com/homepage.aspx i http://www.planoles.org
|
|
|
|
|
En línia
|
www.meteoplanoles.orgPlanoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Això és per acabar reventat !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19003

Un xic de Tramuntana
|
joder , si jo per veure o sentir la tramuntana en tinc prou en pujar al terrat 
només de llegir-ho estic cansat .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3849

Michael Connelly
|
El Jordi no s'hi vol apuntar 
Jo al quilómetre 2 ja m'hauria d'estar fotent una cerveseta ben fresqueta.
Valgam deu, quina cursa tant i tan dura
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|