Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tempesta amb pedra a Girona (Llegit 178 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6821
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Quina llàstima,avui vaig al màster a Barcelona a les 14,30 hores però veig una línia de turbonada cap al N, ni fotos ni res. La línia de tempestes deu haver arribat cap a les 15 hores a Girona i ha deixat 15,2 mm a Girona-Barri Vell, 9,8 mm a Salt-B.Vell, però només 3,4 mm a la meva estació. M´han dit que ha caigut pedra i tot!!! Sabeu els gironins que ha passat?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6821
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ara he vist la gràfica, no ha plogut tant, 2,2 mm a Salt-Barri Vell aquesta tarda, els 7,2 mm restants són de la nit passada.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Miquel_dmallorca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 347

Massanella(Mall): POLS 60-80cm (no+ excursionstes)
|
Hola Gerard , dons el que jo he vist... entre les 2 i les 3 més omenys ( no se l'hora exacte), ha fet un tro i acte seguit ha comensat a plure , barrejat amb pedra de petites dimensions, pero poca cosa, més aviat una cosa anecdòtica! no se , potser a redols hagi caigut més pedra , jo estic al carrer caldes de Montbui, per devora dels quimics ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
soler
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 138
llagostera
|
hola,jo era a caldes de malavella i cap a les 3:10 a començat a caure calamarça a punta pala,sense pluja,peró després els cinc minuts ja plovia,5 litres peró un espectacle molt bonic,torbonada amb calamarça i un bon ruixat.A llagostera 2 litres sense calamarça. Entre ahir ,aquesta nit i la tarda 28 mm a llagostera i 34 a caldes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|