Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pirineu Nevat (Llegit 592 vegades)
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3899

Michael Connelly
|
Precioses fotos Andreu. Quina diferència de hivern comparat amb l'any passat. 
Estem a inicis de febrer i un exemple és que moltes estacions tenen obert gran part del domini, cosa que l'any passat només tenien obert les pistes amb innivació artificial 
Salut Andreu i més neu al Pirineu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6780

Volem moltes tempestes !!
|
Quin goig que fa el problema és que ja veurem fins quan durarà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18617

Un xic de Tramuntana
|
Fantàstic tou de neu que presenten els cims després de la nevada de diumenge i dilluns. Per andorra avui també hem trobat força neu a partir de 1600m i els cims més alts i les cares nord es veien amb un aspecte molt bó .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2433

No som res davant aquests gegants alpins..
|
Bones fotos! El Pirineu Occidental està força blanc, hi ha un bon gruix de neu. En canvi el Pirineu Oriental fa una mica de pena... hi ha neu als cims més alts però cada dia va perdent neu... ho dic perquè aquests darrers dies he estat a Banyoles i cada dia que em llevava veia el Pirineu de la zona vallter...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3376

Termi-meteo... :P
|
Gràcies gent m'alegra que us agradin  La segona foto em sona d'alguna cosa!  Quin bon aspecte.. a veure si la setmana vinent millora encara més eps bona sortida vàrem fer al Saloria, si noi Bones cames es fan per allà dalt!
I bons records també!
S'haurà d'anar repetint! Que les companyies i el lloc s'ho val! 
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|