Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tindrem una onada de fred el que queda d´hivern? (Llegit 429 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Fins ara no hem tingut cap situació d´entrada d´aire fred important almenys des que ha començat l´hivern astronòmic, alguns dies amb temperatures baixes més per la irradiació del sòl lligada a l´anticicló que a una irrupció freda. La meva pregunta és, tindrem abans del 22 de març alguna entrada freda? I quan la tindrem?
Jo espero que abans que acabi el febrer hi hagi alguna entrada d´aire fred, més que res perquè estadísticament quan fa geners càlids a finals de febrer hi ha entrades d´aire fred (1996, 1988, 2001, 2004, etc.).
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3545

Matinades mogudes d'estiu...
|
Home, espero que sí... sinó... 
De les que has esmentat, alguna ha acabat amb neu i tot (29/08/2004 i 01/03/2004), per exemple... 
Va, en una setmana a veure com es van movent les peces... però més que fred, el que convenen són pluges... (posats a triar).
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 353,7 mm. 
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6880

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Home l'any passat em van caure 4 flocs de neu per aquí un 21 de març fins llavors tinc esperances que es configuri alguna entrada freda, però com bé ha dit en MeteoBDN prefereixo una bona llevantada !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 296
|
El fred que tenia que fer aquesta temporada em sembla que ja l´ha fet.A partitr d´ara cada dia que pasa el sol escalfa mes i ho fa durant mes estona.Pot nevar? clar que si pot fer fred? clar que si.Pero ja es molt diferent als mesos de novembre,desembre i gener.Ara et pot fer una bona nevada i caure 50cm de neu a molts llocs de catalunya,fora del pirineu que es un altre tema,pero a l´endemà no queda ni gota ni gota de neu.I si ho fes ara mateix encara podia durar un parell de dies,pero quan mes dies vagin pasan pitjor que pitjor.Les nevades ara en aquesta època son mes abundants que ho poden ser en ple hivern pero tenin un enemic de la neu que cada dia que pasa es mes fort,EL SOL.Tot i aixo jo confio en que encara veien una mica de neu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ipj
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 362
|
Benvinguts al clima mediterrani... .
Y no despereu. Mentres hi ha invern, hi ha esperança.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
soler
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 138
llagostera
|
Doncs jo recordo una nevada al mes de març (pel 1991 a 1993)que la neu va durar mes de una setmana al pati de casa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Doncs jo recordo una nevada al mes de març (pel 1991 a 1993)que la neu va durar mes de una setmana al pati de casa
Va nevar el 2 de març de 1993 a Girona, l´1 a Barcelona. El dia 2 es van acumular 5 cm a Girona, però 70 cm a Ripoll, segur que la neu hi va durar una setmana!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|
|
|
|
|