Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: El pa de cada dia (Llegit 569 vegades)
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2801

|
Avui he anat a fer una volteta per seguir els meus termòmetres que tinc repartits, i com no pot ser d'una altra manera, he vist els efectes colaterals de la "civilització" humana, els llastimosos impactes a l'entorn.
Com sempre passa, el que més es veu és l'impacte del poca-solta, de l'individu que ni és conscient del que fa ni de res. El ser humà responsable, digne, el que mesura el seu comportament, el que empatitza, poc soroll fa, la seva actitd passa desapercebuda.
Veure les cunetes de carretera o els bosquets típics de magreig de parelletes fot pena. No crec que sigui complicat guardar-se els residus o donar-los-hi una millor sortida que tirar-los allà on ens sembli, clar que quan s'és una mica tontet, la cosa no dona més de si.
Si us sembla bé, en aquest tòpic podriem fer una llastimós compendi de les "ruqueries" que un es pot trobar en paratges naturals. Jo començo amb lo que he vist avui.
En fi, que així ens va. Si algun dia enganxo algun bandarra en plena feina se sentirà de tot per part meva.

|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6201

Ja arriben les tempestes !!!
|
Ja m'agradaria enganxar algun fill de ... d'aquests !!
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13350

|
Penós... som lo pitjor que hi hà. Però amb això no s'hi pot fer res. No hi pot haver un poli darrere de cada persona.
L'incivisme està a l'ordre del dia... i no solament el bosc.. només fata tenir una paret neta i recent pintada, que l'endemà ja hi trobaràs tot de pintades.. per no parlar de les tifes de gos, que n'hi ha per tot arreu. Aqui al meu poble, l'estat d'alguns carrers es realment lamentable.
Al bosc hi passa el mateix.. un espai on la penya es desfoga, i fot el que els surt dels ous. Jo estic fart de recollir brossa quan hi vaig a passejar..quasi sempre baixo amb una bossa d'escombraries plena. Almenys em sento bé fent-ho.
Mira, fa poc em vaig trobar amb una rentadora i tot:

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18475

Un xic de Tramuntana
|
Després hi han els altres que van trencant totes les plantes i vegetació per fer el graciós .
l'altre dia a l'Escala , s'havien carregat 10 plantes d'orquídies ,completament destrossades.
Ningú respecta ja res de res.fot pena.
a i el mes bo de tot , es que estàn protegides per llei
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Jo estic fart de recollir brossa quan hi vaig a passejar..quasi sempre baixo amb una bossa d'escombraries plena. Almenys em sento bé fent-ho.
t'honora fer això Riddle, clar que si!, no cal etiquetar-se com ecologista ni res per fer això, nomès cal ser sensible amb el món en que "tots" vivim.
Jo avui he acabat amb el maleter ple de deixalla, no m'he n'he pogut estar. Tu, per la rentadorta, suposo que hauries d'haver portat una furgoneta. També m'he n'he trobat alguna algun cop.
Una cosa us diré, malgrat tot, prefereixo quedar-me amb el fet de pensar que hi ha molta gent conscient, gent desperta que encara dona un marge a l'espècie humana per evolucionar, un favor que alguns fan altruistament (sense fer soroll) a molt inepte que més aviat ha vingut a fer nosa que res més.
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
Després hi han els altres que van trencant totes les plantes i vegetació per fer el graciós . l'altre dia a l'Escala , s'havien carregat 10 plantes d'orquídies ,completament destrossades. Ningú respecta ja res de res.fot pena. a i el mes bo de tot , es que estàn protegides per llei 
això és típic d'adolescent entrompat, no se'ls hi pot demanar que es comportin avui en dia. La psique de l'adolescent té això, és una etapa en que aquestes coses poden passar.
Els que tiren rentadores ja no entren dins la psicologia "edat del pavo".
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18475

Un xic de Tramuntana
|
Després hi han els altres que van trencant totes les plantes i vegetació per fer el graciós . l'altre dia a l'Escala , s'havien carregat 10 plantes d'orquídies ,completament destrossades. Ningú respecta ja res de res.fot pena. a i el mes bo de tot , es que estàn protegides per llei  això és típic d'adolescent entrompat, no se'ls hi pot demanar que es comportin avui en dia. La psique de l'adolescent té això, és una etapa en que aquestes coses poden passar. Els que tiren rentadores ja no entren dins la psicologia "edat del pavo". hi pot haver diferents tipologies del qui trenca aquestes plantes que ja estaven en flor :
La Típica criatura , que ho trenca i fa una gracieta amb els pares o amics i aquests li riuen , en ves de cascar-li la bronca.
El adolescent que comentes tu .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|