Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Matagall -des de Collformic- (Llegit 494 vegades)
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3038

Matinades mogudes d'estiu...
|
Bona vesprada!
Doncs avui, amb mun pare, hem pujat el Matagalls (per tercera vegada). Sincerament, és una muntanya que val la pena repetir-la. 
Aquí teniu el mapa i les dades de l'excursió:
 Mapa: EDITORIAL ALPINA
Altitud mínima: 1144 metres. Altitud màxima: 1696 metres. Desnivell: 552 metres. Duració: 1 hora i 55 minuts (1 hora i 5 minuts de pujada / 50 minuts de baixada). Recorregut: 7,320 quilòmetres.
I les fotos! 
Al Vallès, fred i gebrer... 1º a les 9:30 del matí.

I anem pujant; el Turó de l'Home a l'esquerra de la imatge.

La Plana

Els Pirineus (sector oriental)

Just abans de la pujadeta... El Matagalls queda darrere el pedrusco de 150 metres de la dreta de la imatge.

Marró

Ja queda poc... per arribar a dalt del pedrusco (se'n diuen els Cingles, de 1509 metres).

El Pla de la Calma i el fons de la vall de Collformic.

Santa Maria i Sant Esteve de Palautordera, la depresió Prelitoral, El Montnegre-Corredor i el mar.

Algun dels tres pobles és Vic... 

El nostre objectiu ja s'alvira.

Gel (el terra estava gelat: dur i ben sec).

I dalt del cim una micona de neu! Ha costat trobar-ne, i tot i això...

Més neu amb les Agudes i el Turó de l'Home en segon terme (1707 i 1709 metres, respectivament).

Una ombra... 

El causant de l'ombra... 

O SANTA CREU CATALANA, VENCEDORA D'HURACANS, QUE NO ES TRENQUI LA SARDANA QUE ENS LLIGA ELS CORS I LES MANS. No es pot comentar... 

El sot!

Fumeres... 

Doncs això és tot. Espero que us hagi agradat i que els que mai l'heu pujat, ho feu; és una passejadeta ben maca! 
Ah! Per cert... just abans de l'última pujada per arribar al cim, m'estava cordant una bamba i sento mun pare (des de lluny) dient, "al tantoo!" em giro i... a 5 metres de mi ha passat un seglar corrent!
A més, ha fet un bon dia... i de fred, quasi res: 6º al començar a camnar; uns 5-6º, també, dalt del cim, i 11º a Collformic quan ja marxavem.
Espero que us hagi agradat! 
SALUT!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 309,3 mm. 
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13375

|
Bon report noi !!!! i bona caminada. 
quin dia més guapo... convidava a estar a l'aire lliure 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2195

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Ostres si que vas trobar neu Jo l'unic cop que l'he pujat des de Collfornic, l'abril del 2006 també en vaig trobar, una mica més. És una de les pujades típiques del Matagalls, amb molt bona visibilitat... encara que prefereixo l'ascensió des de St Marçal, hi ha més desnivell i la Fageda es extraordinària.  Bones fotos i caminada!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18477

Un xic de Tramuntana
|
Bones vistes des d'allà dalt!!! 
allò amb un mar de boira a sota deu ser preciós .
a destacar el paisatge subalpí del cim , rocallós i molt semblant fins i tot a una paisatge lunar, les condicions ambientals , ho marquen tot. Als pirineus aquest paisatge esta per sobre dels 2.000m aquí als 1600m
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6264

Ja arriben les tempestes !!!
|
Collons quina caminata company , enhorabona pel reportatge !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3593

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
bona caminadeta!!!!
veig que heu disfrutat avuii!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|