Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: La Serra de Moixeró... on el Berguedà es fa Alta Muntanya (Llegit 590 vegades)
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6305

|
Ostia boníssima excursió Pol, que maco que està el Piri, quina joia tenim (No em refereixo a tú, Pol )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
del ebre cap al..
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 106

southern rock yeah!
|
fastàstica excursió, jo tinc la costum de fer-la un cop o dos cada any, o almenys cada tardor, pero sempre per no anar i tornar per el mateix lloc, pujo per la canal de la serp, aixi arrivo ràpid a les penyes altes, i després tot es gaudir...... fins la maleida pujadeta que dius, quan portes 7 o 8 hores i unes botes noves te'n recordes de moltes mares
Pujar a les Penyes Altes per la Canal de la Serp?? Uff s'ha de grimpar i hi ha molta pendent no?? Almenys volia pujar de la forma més ràpida pel coll de Cabrera fins el coll de Moixeró però amb el grup que hi anava no va poder ser... coses de l'edat i el nivell físic que va, la canal de la serp es un caminet, només hi ha un tram petitó de pedres una mica grans i una tartereta. a mes, la part boscosa es flipan, al final a les penyes altes una miqueta de teca, pero si has pujat al pedraforca, aixo no es rest. aixi que sense problemes , jo gairabe mai he grimpat, em fa por; l´únic que si tens una forma fisica com la meva termines treient fum per les orelles
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|