Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Excursió Meteo-Forera per Collserola (Llegit 369 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Bones!! Com ja havia dit la setmana passada avui tocava excursió per Collserola i aquest cop no hi he anat sol, almenys el meu poder de convocatoria i el bell paisatge del Parc de Collserola han agrupat en Llevantada (Sergi), en MeteoBDN (Oriol) i jo  Ens hem trobat a Pl. Catalunya i amb els FGC hem arribat al Baixador de Vallvidrera. A les 9 començàvem la sortida que en unes 3 hores fariem una volta a l'Obaga de Vallvidrera. Aquest és el recorregut:
 (C): Mapa Alpina de Collserola
El desnivell aproximat de l'excursió són uns 250 m.
Comencem la caminada seguint un ombrívol camí que ens duu a les fonts properes a Vil·la Joana, on va morir Jacint Verdaguer. Mireu quin camí arbrat!! 

En Sergi i l'Oriol observant la flora del bosc

En arribar a la carena, vam prendre una pista que segueix la carena. Hi ha bones vistes del Vallès però avui la visibilitat era força dolenta Més tard vam creuar per un sender l'obaga del Turó de Miralluny (477 m), el segon cim més alt de Collserola després del Tibidabo.

Tot el matí s'ha mantingut força ennuvolat, hi havia estones que el cel es posa va amenaçador de pluja però per sort no ens ha plogut. Tanmateix el matí ha estat fesquet perquè no ha sortit el sol.

Hem esmorzat cap a les 10 al coll de Vinassa. En acabar ens hem acostat a la gran Torre de Collserola i hem visitat la font de Budellera.

La popular i d'aigua fresca... Font de Budellera amb artesonat modernista.

La merescuda foto de grup 

Després de passar per la font, hem baixat fins el Revolt de les Monges i hem retornat a l'estació de FGC pel fondal de Budellera.

El Torrent de Budellera, porta aigua en alguns llocs Aquesta zona és de les més humides del Parc.

D'aquesta manera en arribar a l'estació donàvem per finalitzada aquesta excursió tan agradable i amb bona companyia Abans però ens vam acostar al Pantà de Vallvidrera, malauradament sec... Gràcies per haver vingut Oriol i Sergi, espero que fem més sortides per aquests bells racons de la serralada litoral o d'altres. La pròxima a la Primavera...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3590

Matinades mogudes d'estiu...
|
I tant! Molt bona sortideta! jiji
Tot i que fa "segles" que no plou com Déu mana, hi havia molta humitat! 
Ara, si tinc temps, posaré les 4 fotos que he fet! 
Un bon recorregut has triat, Pol, molt xulo, tot!
SALUT!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 355,0 mm. 
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Molt maco el reportatge i bon lloc per fer una excursió a veure si la pròxima m'apunto jo també !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 19008

Un xic de Tramuntana
|
Bones fotos POL! i molt guapa la ruta que hem fet aquest matí!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|