Pàgines: [1]
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
Perquè t'agrada la meteorologia?
| M´agrada veure com la natura deixa l´home en ridicul - simbol d´imprevisible i desconegut |
|
  3 (18.8%) |
| M´agrada predir el que passarà i demostrar la meva intuicio i coneixement |
|
  2 (12.5%) |
| No soc fan de la meteorologia sino dels seus efectes (rius desbordats, metres de neu , llacs congelats, vents huracanats) |
|
  1 (6.3%) |
| M´agrada observar els fenomens (pluja, neu , vent) |
|
  9 (56.3%) |
| No m´agrada però necessito seguir-ho per la feina, veiatges, camp.... |
|
  0 (0%) |
| No m´agrada en absolut ( Que i fas al forum? ) : ) |
|
  0 (0%) |
| Cap de les anteriors (Pots escriure un post diguent el perquè... ) |
|
  1 (6.3%) |
|
|
| Total de vots: 16 |
|
Autor
|
Tema: Perquè ens agrada tan la meteorologia? (Llegit 171 vegades)
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2449

|
Per quin motiu ens agrada tant la meteorologia?
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6284
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo posaria 3 contestacions: M´agrada predir el temps que farà, d´alguna cosa m´ha de servir la Geografia. M´agrada observar els fenòmens. M´agrada veure com la natura posa en home en ridícul, i és que sempre l´home intenta domesticar la natura, però ella no el deixa, i en això la natura s´assembla a mi, a mi m´intenta domesticar la gent, la societat, però jo no em deixo, sempre sóc sincer, i no m´agrada dir mentides, ni ser fals.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2449

|
M´agrada veure com la natura deixa l´home en ridicul - simbol d´imprevisible i desconegut , i això ho fa en forma de rius desbordats, metres de neu , llacs congelats, vents huracanats, ciclons inmensos... que tiren per terra totes les previsions i els planings i la prepotencia de l´home pensant que pot controlar-ho absolutament tot. És una manera de recordar-nos que la terra esta viva i que en formem part. Com es evident desitjaria que la natura fes els seus avisos sense causar victimes ni danys fisics ni materials importants.
A més m´agrada observar els fenomens (pluja, neu , vent) , sobretot per els efectes que provoquen en el paisatge, camins i caminets que es poden fer a peu, en bicicleta de muntanya plens de bassals i rierols rebossant aigua... fer un ninot de neu, de petit feia preses als rius amb pedres.....etc
M´encanta que plogui i que nevi. El fred extrem crec que és una guerra força perduda a les nostres latituds.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21925

Nova Zodiac
|
Es tan previsible....i a l'hora inprevisible, es tan bonic veure una lleugera brisa en un camp de blat.......pero tambe un potent huraca que ens fa sentir minusculs......les gotes de pluja en un toll al mitg del cami....... una mar placida......o una llevantada picant les roques del litoral..........hi ha tants de motius que no acabaria mai
.........pero sobretot...........la gent del foro!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18533

Un xic de Tramuntana
|
buffffffffffffffffffffffff es una explicació tan llarga ....................... 
bellesa, impresivibilitat, fúria, calma, variabilitat, constància,placidesa,misteriosa... molts adjectius , la fan atraient , moltes coses apreses i per apendre , moltes estones viscudes i les que ens queden per viure , per la gent que m'ha permés conèixer aquesta afició ..per les estones d'eufòria que he passat observant-la 
com diu aquella Cançó del Llach ... " per tot això i coses que t'amago em caldria agrairte tan temps que fa que ... " és un amor particular .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21925

Nova Zodiac
|
buffffffffffffffffffffffff es una explicació tan llarga .......................  bellesa, impresivibilitat, fúria, calma, variabilitat, constància,placidesa,misteriosa... molts adjectius , la fan atraient , moltes coses apreses i per apendre , moltes estones viscudes i les que ens queden per viure , per la gent que m'ha permés conèixer aquesta afició ..per les estones d'eufòria que he passat observant-la  com diu aquella Cançó del Llach ... " per tot això i coses que t'amago em caldria agrairte tan temps que fa que ... " és un amor particular .  ........no hem toquis en Llach ....... que em posso tendre osti vaig amb els convidats que ja fa massa estona que els he deixat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5486

|
Jo posaria dos motius: - M'agrada observar els fenomens. - M´agrada veure com la natura deixa l´home en ridicul ( ja que no som ningu davant les rigurositats del clima)
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 0,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|