Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Déficit pluviomètric evident des de fa un any i dos mesos.Mapa de déficit en % (Llegit 833 vegades)
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18470

Un xic de Tramuntana
|
Collons , aquesta nit me l'ha posat per sorpresa el Mauri al temps de TV3 del TN Nit 
no m'ho esperava pas , quan l'he vist dic osti aquest mapa em sona , coi si em sona
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5872
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ostres, Sergi, moltes felicitats. Ja ho he vist, i he pensat això a l´universitat en diuen plagi, o m´equivoco. Almenys podria haver citat la font, en Sergi Corral!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 505

|
Sí, lo ha puesto, pero no ha dicho absolutamenta nada, o al amenos yo no lo he oído.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18470

Un xic de Tramuntana
|
Ahora he vuelto a ver el video con calma , ya que ayer me pilló desprevenido 
a la vez que ya he recibido un mail d'en Mauri pidiendo disculpas ,simplemente se le fue el santo al cielo y con tanta chicha a comentar se le olvidó .
Ya dije ayer , que estoy realmente contento
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5872
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ahora he vuelto a ver el video con calma , ya que ayer me pilló desprevenido  a la vez que ya he recibido un mail d'en Mauri pidiendo disculpas ,simplemente se le fue el santo al cielo y con tanta chicha a comentar se le olvidó . Ya dije ayer , que estoy realmente contento  Així perdonem en Mauri, és molt bon meteoròleg.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 505

|
Sí, son buenos... pero todos, absolutamente todos pecan en este sentido. Nunca citan las fuentes y eso es algo que no debería ser así. Lo cortés no quita lo valiente.
Pero claro, es el tema de siempre, como uno ya queda contento con que salga pues nos conformamos.
En fin....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2061

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Per cert, un dubte... Sergi dius que aquest mapa és del dèficit i superàvit a Catalunya dels últims 14 mesos? O només dels últims 2 mesos?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|