Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: ANETO i MALADETA 1 de Març (Llegit 594 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34138

|
Quina enveja noi, quina enveja.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Deividson
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1087

España CAMPEONA DE EUROPA!!!!
|
guau que envidia! pedazo de fotos. La verdad es que unas raquetas no os hubiesen ido mal...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3074

Termi-meteo... :P
|
guau que envidia! pedazo de fotos. La verdad es que unas raquetas no os hubiesen ido mal...  Tens raó!!  Les teniem al cotxe! Vem probar la neu i al veure que estava força bé pel costat de la Renclusa vem tirar sense. Va ser de baixada per l'altre costat que ens vem trobar el percal. Avui ha de ser el dia per pujar a l'Aneto, ha de ser d'escandol!!!  Escandalosament perillós per les allaus... 
I que guapes les fotos...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|