Autor
|
Tema: IMPORTANT: PRESENTACIÓ PÚBLICA DE "LA NOSTRA METEO" (Llegit 5558 vegades)
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2171

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Enhorabona !! Veig que va sortir tot rodó, felicitats. Finalment no vaig poder venir , algu de vosaltres ja deu saber el motiu, no llevantada, les crosses .... jejeje
Bueno, felicitats als quatre .............. i tambe al Risi
|
|
|
|
|
En línia
|
Envieu-nos les vostres imatges de fenòmens meteorològics, món natural, mediambient ... a meteobarcelona - sergiloja@hotmail.comMeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Setembre - 36.0mm2008 - 363.9mm
|
|
|
|
|
pileus
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 214

|
Mmmm Pic de l'Orri - Sort en 2 minuts.... promet!!!
De totes formes amb una com aqesta ja em conformaria

La van muntar a Tavertet ara fa 2 anys en una fira del llibre de muntanya
El video del youtube, ja tardava en sortir!! jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2823

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Prou tirolines... que després no saps parar i te la fots  M'estimo més fer una trobadeta al Piri per fer un 3000 amb calma...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 789
|
Mmmm Pic de l'Orri - Sort en 2 minuts.... promet!!! De totes formes amb una com aqesta ja em conformaria  La van muntar a Tavertet ara fa 2 anys en una fira del llibre de muntanya El video del youtube, ja tardava en sortir!! jejeje Ostres Eloi, de que justet que no i saltem aquell dia.
|
|
|
|
|
En línia
|
www.meteoplanoles.orgPlanoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3943

DOS, EL CRUSAITOO
|
No, caiguda lliure sense corda
|