Autor
|
Tema: IMPORTANT: PRESENTACIÓ PÚBLICA DE "LA NOSTRA METEO" (Llegit 5321 vegades)
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18617

Un xic de Tramuntana
|
oi tant!
passeu passeu que veureu el piset!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5045

Informàtic desaprofitat
|
"Buenu" 
Si no hi ha res de nou (no hi ha problemes d'última hora i "els cangurus" no em fallen) vindré amb la Sílvia, la meva dona. 
Però em podríeu dir més o menys com arribar-hi, si hi ha pàrkings aprop? Sóc de poble!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3246

Matinades mogudes d'estiu...
|
Eeeeeh Sergi  no et passis, les dos no seran per mi?  mira que no vinc  suposo que hi haurà mes víctimes no?  jeje No, home, tranquil! Tu pringues, però algú més també... Ja t'hem enssarronat prou... 
Ens veiem allà!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 319,0 mm. 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3385

Termi-meteo... :P
|
Bufff quina colla de cabrits que esteu fets  quina por  Ep! Encerrones...?  Xafarderies! Vinga, va! 
Jo si puc, hi aniré. No confirmo presència encara; no està lligat!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|