Autor
|
Tema: IMPORTANT: PRESENTACIÓ PÚBLICA DE "LA NOSTRA METEO" (Llegit 5309 vegades)
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 29910

|
Jujujujuju
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
podi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 127
|
Ha estat molt bé. Sento no haver-me identificat com a participant del foro (vaig ser el de la primera pregunta del públic) ni haver-me pogut quedar després (la propera ja seré "més sociable"). M'ha sorprés que tots sigueu tant joves; m'ha sorprés perquè la qualitat de la revista, considero, és bona; com si l'hagués fet gent ja experimentada en aquestes coses. Molt bé!! Gràcies per tot el que esteu fent.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5038

Informàtic desaprofitat
|

Un plaer haver conegut a tota la gent que hi havia!!!! 
I els 4 magnífics atenent a "la prensa" 
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3643

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Holaaaa!!
dons be (tot i haver-me entrebancat bastant ) ha anat perfecte. Donar les gràcies a tots els que heu assistit avui a la presentació, i també gràcies als que tot i no haver vingut ens heu donat el vostre suport 
per cert.. tela quins caretos fotem tots a la foto... jajaja
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5646

Palma - capital mallorquina
|
Enhorabona, pareix que ha sortit tot força bé! 
Hauria anat, tenia il.lusió; però ens separen més de 200 km. de Mar Mediterrani... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7085

Estiu DIVUIT [18]!
|
Ja soc aquí desprès d'un bon apat amb l'Eloi, l'Oriol, en tramu, en PPCC, en llevantada i la seva amiga que ara no recordo el seu nom. Tot genial, moltes felicitats als 4 membres que han fet la presentació, tot perfecte i entenedor i molt i molt interessant tot plegat. Felicitats i que tot continuí com fins fin ara!
També m'ha fet molta il·lusió conèixer a gent nova que no coneixia personalment i als altres que a alguns feia molt de temps que no els veia. 
Dons bé demà penjaré algunes fotos. He fet poques (senyal que la conferencia ha estat super interessant i he estat mes atent a les explicacions que a la càmera) 
Salutacions!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3768

DOS, EL CRUSAITOO
|
Encantat de cuneixervos a bastanta gent del foro, ya que numes coneixia a meteocerdañola i PPCC 
Ha estat molt bé tot, llastima qu eno m'he pogut quedar a sopar, pero bueno altre cop serà.
Bona nit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tintin
Cumulus Humilis

Connectat
Gènere: 
Missatges: 493

|
Ha estat una gran jornada meteoròlogica viscuda a Can Fabra.  Els quatre magnífics com tú molt bé dius Meteocat-longe han fet una gran presentació de la Nostra Meteo i de veritat que ha estat una estona de lo més gratificant, tant per l'informació i explicació rebuda com per la coneixença de gent nova del fòrum que he fet. Endavant i visca la Méteo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|