Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Qui vol volar? (Llegit 1106 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
Molts cops he rebut propostes de molts de vosaltres en que estàveu interessats en fer un vol en helicòpter, he parlat amb el pilot amb qui treballo i li he comentat, fins fa poc no es dedicava a fer vols turístics i sols feia treballs professionals, però des de fa un temps els caps de setmana es dedica a fer vols turístics per el pirineu, a dir que es un dels pilots amb mes hores de vol i de vol en muntanya
i la proposta es la següent, a veure a qui li interessaria fer un viatge amb helicòpter i veure el pirineu des de el cel, això es tant sol a nivell de sondeig i si interessa llavors ja ho perfilarem
la època maca per fer-ho es ara a la primavera quant encara queda neu als cims i tot està una mica mes verd i baixa aigua, poca però alguna cosa baixa al menys
es tractaria de fer-ho un dissabte o diumenge al matí i que faci bon temps i sense vent per tal d’assegurar un vol plàcid i d’allò mes tranquil 
el lloc de sortida es al aeroport de la Seu i la ruta es a gust del consumidor, però per experiència puc dir que hi ha tres que son les mes maques
1ª sobre volar la serra del Cadí per la seva cara nord i passar per el Gossolans i fer el Pedraforca passant pel mig de l’enforcadura apropar-se fins a Montserrat i tornar per Port del compte, Sant Llorenç de Morunys, entrar per una canal del Cadí i fer un picat ( si es vol clar ) al pasar a la cara nord i cap a la Seu
2ª anar cap al Pallars passant per la vall de Castellbò, sant Joan de l’Erm, Rialb, Llavorsí i entrant per la Vall Farrera anar cap a Areu, el Monteixo, sobre volar la Pica d’Estats i veure el cim i tornar cap el Coma padrosa, Andorra i la Seu
3ª també cap el Pallars però direcció a Tahull i la Ribagorça i passar per damunt l’Aneto i tornar per la Vall d’Aran i cap a la Seu
tots els viatges son de una durada aproximada de 30 minuts menys el de l’Aneto que es mes llarg i mes car clar, el preu per a que surti el mes barat possible es tracta de ocupar totes les places de l’aparell 5 ( menys la del pilot clar malament sinó ) i pot sortir per poc mes de 100 euros per cap si parlem de mitja hora de vol aprox;
be la proposta està feta, qui estigui interessat que ho faci saber i si s’aconsegueix prou gent es pot fer la que mes vulgueu, o si hi ha varis grups es poden fer els vols que faci falta i desprès un bon papeo per celebrar-ho 
puc dir que es una experiència molt maca per qui no hi hagi muntat mai en helicòpter i les fotos que es poden fer des de allà a dalt son úniques i que es molt difícil de marejar-se en aquest tipus de vols turístics que res tenen a veure amb els que faig jo cara al treball i amb un dia bo sense vent no es nota cap moviment de l’aparell
be ja direu
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30357

|
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2881

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
A mi també m'agradaria... Ja es podria fer un preu especial pels foreros... que tal descompte del 50 %?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3640

Doncs això...!
|
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5643

|
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 38,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 308

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
M'agradaria fer la ruta primera.
|