Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Trobada de foreros i visita a la Cadena SER (Llegit 579 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2439

No som res davant aquests gegants alpins..
|
Aprofitant que en Risi baixava a BCN per recollir al Torreneules, he quedat amb ells per coneixe'ls. També hi havia en Tito Micro i junts hem anat a l'edifici de la cadena SER on ens esperaven en Parhelio i la Cerç. En Parhelio ens ha fet una bona visita a tota la ràdio i ens ha explicat el funcionament, com es fan les grabacions (n'hem presenciat una, quines trampetes que fan a la radio ), etc però eren tants conceptes nous assimilats de cop que aniria bé una segona visita per entendre'ls millor  Ser meteoròleg de la radio és una bona sortida que ja me le plantejada algun cop però encara em faltan 4 anys de carrera per endavant... no estaria malament que em tiressin un cable més endavant  Les fotos de la trobada:
Inici de la visita a la radio... en Parheli ens introdueix una mica la historia de l'edifici, la ràdio...

La sala de controls de so, la "Interprise" 

Una de les sales de grabacions de la radio, en el mateix edifici hi ha la SER BCN, M80, los Cuarenta Principales, Radio Olé Localia TV, etc...

Bon vespre, dema el matí farà... 

La foto de grup: d'esquerra a dreta la cerç, jo, en Risi, sota d'ell en Tito Micro i en Torreneules

Molt bona tarda he passat, s'ha de repetir trobades com aquestes, alguna sortida a la muntanya, als Pirineus... que el Risi convida
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3900

Michael Connelly
|
Uooooo... quins records tan xulus, jo vaig fer les pràctiques ara farà 4 anys i la veritat és que vaig apendre molt i m'ho viag passar molt bé treballant allà.
Per fer comparatives esteu convidats a RAC 1 la compe 
Tot un món això de la ràdio. No sabia que el Parheli treballava a la SER 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1582

El maleït torna a sonar a hores intempestives
|
Perdó per no poder dedicar més temps als que heu vingut. m'he perdut la foto final, tenia presa, ho sento. Falta alguna foto del lloc d'esbargiment, el bar tant fantàstic que us hem ensenyat. McConnell, ens coneixem?. Com va per lo sud tortosí?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
cerç
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 471
|
Molt de gust d'haver estat en tots vosaltres!!! Sí calen fer més quedades per fer més fotos de la zona d'esbarjo i tal ... doncs repetim de quedada. En Meteotortosa també es coneix la radio. Ell diu que va a Barcelona al metge, però lo tio se'n va a fer un bon dinaret, passejar,.... aprendre de radio, je je 
Una abraçada enorme 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|