Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
15 Octubre de 2008, 20:43:03
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Horta de Sant Joan diu NO als parcs eólics
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 [5] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Horta de Sant Joan diu NO als parcs eólics  (Llegit 1634 vegades)
cerç
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 489

Re: Horta de Sant Joan diu NO als parcs eólics
« Resposta #40 en: 27 Març de 2008, 09:20:13 »

No es la cultura del no, es la cultura de sí, pero aquí no  Smiley
Ho sento però per mi això no és veritat, almenys al meu poble! jo no vull que grans empreses privades, que los hi fot un pepino la nostra terra i que només trauran diners, vinguin a destrosar los cenderos, pins,  camps de vinya i lo demés. Ni hablar!

No, normalmente ninguno queremos que al lado de casa nos pongan "elementos decorativos" pero somos conscientes que ciertos elementos son necesarios y que en algún sitio hay que situarlos.

Dónde ?  esta es la pregunta...

Pues en una comarca, virgen, donde las industrias que hay son familiares; el sector ramadero y agricultor es el dominante junto con el sector turismo, pues para mi opinión no. Donde? pues en los tejados de los edificios se pueden poder placas solares.
En línia

montgros
Cumulus Mediocris

Missatges: 736

« Resposta #41 en: 27 Març de 2008, 09:39:04 »

apa va, ja està bé!!! 

jo visc en un d'aquests fabulosos edificis nous amb plaques solars. Les plaques no van funcionar ni tan sols un any! i a sobre les despeses de manteniment són altíssimes, et faries creus. Per més catxondeix, la meva ex viu en un edifici que ni tan sols té 6 mesos des de la finalització de l'obra i ja no funcionen les plaques tampoc. Això de les plaques és una tapa fums dels polítics que l'únic que fa és encarir-ho tot. aquí hi ha algú que hi suca molt.

si jo he de pagar aquesta morterada (+de 600 euros l'any) per les plaques solars vivint a la gran metròpoli, tu sigues solidari i deixa posar els molins de vent en els lloc on han d'anar pel clima adient.
Solidari? Si, nosaltres els de Barcelona també ho som. no només ho sou els de Tarragona : les químiques de la Solvay a Martorell, el gran complexe químic de Sant Celoni-breda, el perillossíssim moll d'inflamables a tocar de Barcelona ciutat, la indústria súper contaminant de metalls pesants a Sant andreu de la Barca, la tèrmica de Cercs, etc, etc. Per altra banda i els calerons que deixan els parcs eòlics als pobles on s'instal.len? Mireu una mica el nivell de vida que ha assolit el poble aquell de la Muela, a saragossa. Tenen uns serveis que ja voldrém molts.

Ja sou prou solidaris... què passaria si la gent de "Barcelona" deixèssim de ser solidaris i s'acabessin les sortidetes de cap de setmana a les cases de turisme rural, paelles deltaiques, etc??

En fi, com per aquí han dit, la política del si però aquí no.

Perdoneu el to però és que ja no podia més.

En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Gènere: Masculí
Missatges: 8450

« Resposta #42 en: 27 Març de 2008, 23:33:30 »

jo tinc uns amics que viuen a La Muela i et ben asseguro que estan de lo més contents amb el molins i amb el que els hi ha supossat de beneficis pel poble i mira que ni han en aquella esplanada  Roll Eyes

Pot ser el problema no es que estiguin aquí o allà, el problema es que no sa sabut gestionar bé per part dels ajuntaments o per part de qui sigui, el recursos que podien oferir o treure d'aquestes empreses.....pot ser si Horta (perquè surt aquí eh?) sabés que gràcies això no paguen llum ni aigua mai mes (per possar un exemple), la gent s'ho pensaria i noli donaria tanta importància a l'estètica....

també s'hauria de valorar tècnicament i d'això jo no en se, quins beneficis tindria posar-ne en altres llocs menys ventats, pot ser el cost de l'inversió no seria recuperable ni a curt ni a mig plaç....
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2413

« Resposta #43 en: 28 Març de 2008, 11:30:11 »

també s'hauria de valorar tècnicament i d'això jo no en se, quins beneficis tindria posar-ne en altres llocs menys ventats, pot ser el cost de l'inversió no seria recuperable ni a curt ni a mig plaç....
... la energia que es pot extreure del vent és proporcional al cub de la seva velocitat.
(doble velocitat de vent resulta en x8)
En línia
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34326

« Resposta #44 en: 28 Març de 2008, 11:33:38 »

Ja sou prou solidaris... què passaria si la gent de "Barcelona" deixèssim de ser solidaris i s'acabessin les sortidetes de cap de setmana a les cases de turisme rural, paelles deltaiques, etc??

Amb això tens molta raó; només cal veure el mal d'ous que agafen molts quan per TV3 s'anuncia "mal temps"

Roll Eyes

De totes maneres, aquest enfrontament entre regions ja li va bé al govern Roll Eyes "divide y vencerás"
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

montgros
Cumulus Mediocris

Missatges: 736

« Resposta #45 en: 28 Març de 2008, 12:28:45 »

Amb això tens molta raó; només cal veure el mal d'ous que agafen molts quan per TV3 s'anuncia "mal temps"

Roll Eyes

De totes maneres, aquest enfrontament entre regions ja li va bé al govern Roll Eyes "divide y vencerás"

si, tens raó. això sobrava i ho retiro. és el que volen els polítics i no ho podem permetre.

sorry.... Embarrassed
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8450

« Resposta #46 en: 28 Març de 2008, 13:27:27 »

... la energia que es pot extreure del vent és proporcional al cub de la seva velocitat.
(doble velocitat de vent resulta en x8)
no dona lloc a gaires discussions aquest argument....
En línia
monzon
Cumulus

Missatges: 185

« Resposta #47 en: 28 Març de 2008, 17:18:43 »

Ayer, nuevo récord español de producción eólica diaria: el 24% de la demanda total.
http://www.ree.es/sala_prensa/web/notas_detalle.aspx?id_nota=65

En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6756

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #48 en: 29 Març de 2008, 10:23:58 »

apa va, ja està bé!!! 

jo visc en un d'aquests fabulosos edificis nous amb plaques solars. Les plaques no van funcionar ni tan sols un any! i a sobre les despeses de manteniment són altíssimes, et faries creus. Per més catxondeix, la meva ex viu en un edifici que ni tan sols té 6 mesos des de la finalització de l'obra i ja no funcionen les plaques tampoc. Això de les plaques és una tapa fums dels polítics que l'únic que fa és encarir-ho tot. aquí hi ha algú que hi suca molt.

si jo he de pagar aquesta morterada (+de 600 euros l'any) per les plaques solars vivint a la gran metròpoli, tu sigues solidari i deixa posar els molins de vent en els lloc on han d'anar pel clima adient.
Solidari? Si, nosaltres els de Barcelona també ho som. no només ho sou els de Tarragona : les químiques de la Solvay a Martorell, el gran complexe químic de Sant Celoni-breda, el perillossíssim moll d'inflamables a tocar de Barcelona ciutat, la indústria súper contaminant de metalls pesants a Sant andreu de la Barca, la tèrmica de Cercs, etc, etc. Per altra banda i els calerons que deixan els parcs eòlics als pobles on s'instal.len? Mireu una mica el nivell de vida que ha assolit el poble aquell de la Muela, a saragossa. Tenen uns serveis que ja voldrém molts.

En fi, com per aquí han dit, la política del si però aquí no.

Perdoneu el to però és que ja no podia més.

El Tema plaques solars els desconec , de totes formes denota una incompetencia total segons dius, no hi ha metodologia aplicada, falta de manteniment, etc ...

No em faria res tindren una, però clar, fa mal d´ulls , quans de vosaltres penseu quan aneu al port del compte, que hi fa la Knauff al vell mitj de la vall .... quantes persones hi treballen Huh i molta gent son de Sant Llorenç , o al Ripollés amb les Fargues, textils, etc ... , molts de Barcelona no ho voldrien veure ...

eps, aquí l´has dao Miquel  Grin Grin Grin , perquè no passi això, jo soc dels que estic mes a favor de la industria a zones rurals , no deixant de banda el turisme, com a factor diversificador de l´economia també, però no dependre d´ella exclusivament ... Turisme i Industria poden anar agafats de la maneta perfectament ...
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Pàgines: 1 2 3 4 [5] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió