Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
6 Juliol de 2008, 18:30:12
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Cortines de Juny (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Guerra de l'aigua
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 ... 47 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Guerra de l'aigua  (Llegit 7983 vegades)
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 5857

When you love, God's light shines on you :)

Re: Guerra de l'aigua
« Resposta #280 en: 17 Abril de 2008, 18:47:29 »

Ara es parla del risc - només risc! - de desabastiment de BCN

M'agradaria puntualitzar que no es un risc.  La tallada de l'aigua en AMB,  6 milions de hab. serà un fet d'aquí a 6 mesos, si no es fa alguna cosa.......

Perque no podem esperar que plogui com a Bergen.

El problema és real.

Doncs això; tallar les aixetes tot el dia menys 3 o 4 hores. Ningú no es morirà de set ni de brutícia si es sap organitzar; t'ho dic per experiència pròpia.
En línia

Luxembourg-Findel  -  49º37'N  6°12'E  -  376 m

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
sequera
Cumulus Mediocris

Missatges: 798

« Resposta #281 en: 17 Abril de 2008, 18:59:04 »

M'agradaria puntualitzar que no es un risc.  La tallada de l'aigua en AMB,  6 milions de hab. serà un fet d'aquí a 6 mesos, si no es fa alguna cosa.......

El problema és real.

Doncs això; tallar les aixetes tot el dia menys 3 o 4 hores. Ningú no es morirà de set ni de brutícia si es sap organitzar; t'ho dic per experiència pròpia.

6 milions sense aigua Huh? això son els habitants.... compta amb els visitants, quin % del PIB representa el turisme, les fires, els congresos......  I la   repercusió posterior en perdua de confiança internacional, per ser incapaços de trobar una solució Huh... per exemple...hi han més

a l'AMB no es factible, crearia problemes seriosos, molt mes importants que els debats esterils politics.

restauracio, serveis bàsics

En línia

estamos montando la estación meteorologica de Carrascalejo.

Este verano en Meteoclimatic
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**
Connectat Connectat

Missatges: 34141

« Resposta #282 en: 17 Abril de 2008, 20:05:27 »

però d’aquí a dir que són gent que millor que desapareguin em penso que es deixar anar a la lleugera la demagògia.

No dic que desapareguin del món polític ni molt menys, però si del govern.

Collons, aquests partits van bé per dialogar i pactar coses, però dins d'un govern són una poma podrida. Hòstia, és que no pot ser que es tingui un país agafat pels collons d'aquesta manera com per exemple dient que tocaran el 2 del govern si no es desmonta un obra que costarà 180 millons d'euros.

La puta! Shocked Shocked Però sap aquesta gent el que són 180 millons d'euros?

A part de que aquests 180 millons els hi hauran salvat el cul Roll Eyes

En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Atra
Cumulus Mediocris

Gènere: Femení
Missatges: 501

« Resposta #283 en: 17 Abril de 2008, 22:38:04 »

Antes de que la hagan habrá llovido...  Grin Grin Grin
En línia
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9134

El agua, ese recurso necesario...

« Resposta #284 en: 17 Abril de 2008, 22:41:13 »

Antes de que la hagan habrá llovido...  Grin Grin Grin

es igual, con los tubos, entonces que monten un aquopolis, con la entrada lo mismo en el 2115 estará amortizado
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
Sándor
100% potencia sexual
SCM
Connectat Connectat

Missatges: un munt

VERANO

« Resposta #285 en: 17 Abril de 2008, 23:57:31 »

El problema és real.

Klipsus, con todo el cariño, una gran ciudad europea, no puede quedarse sin agua, es inconcedible. Si eso sucede, que igual es posible, mejor que renunciemos a nada en un mundo globalizado, y compitamos con los paises del norte de Africa.
En línia
Sándor
100% potencia sexual
SCM
Connectat Connectat

Missatges: un munt

VERANO

« Resposta #286 en: 18 Abril de 2008, 00:03:30 »

Por cierto, a los que defendéis a los señores de ICV y tripartito, que merecéis por supuesto el máximo respeto:

¿Sabéis quien es desde hace pocos meses la Adjunta a Dirección de Comunicación de Presidencia de la Generalitat?

La Señorita Yuna Baltasar, hija del Conseller Baltasar. Poco mas de un año de experiencia como periodista, ya cobra mas de 60.000 €.

NEPOTISMO

Otros ejemplos en:

Carod Rovira (Hermano)
Tresserras (Hermano)
Nadal (Hermano)
Maragall (Hermano)

Y los que no conocemos.

Que asco.

En línia
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3074

Termi-meteo... :P

« Resposta #287 en: 18 Abril de 2008, 00:17:50 »

Todos hacen igual... no jodas hombre...

y que conste que no defiendo a nadie, los detesto.  Roll Eyes

Ah, y esto pasa en política, en empresas privadas, etc., y hasta en los ghetos... No digo que sea ni justo, ni ético, ni legal; es simplemente así.  Roll Eyes
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 3074

Termi-meteo... :P

« Resposta #288 en: 18 Abril de 2008, 00:20:30 »

Ah, no lo llames nepotismo.

Generaliza: llamemoslo ENCHUFEGrin
En línia

Poble Nou

Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred.  (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I)

Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu"

Pilgrim (el *****)
Cumulus Humilis

Missatges: 467

« Resposta #289 en: 18 Abril de 2008, 00:37:55 »

Es que nepotismo y enchufe es lo mismo, no hay nada que generalizar.............. Tongue Tongue Tongue Tongue Grin Grin Grin Grin

Por cierto: si un déspota es el que practica el despotismo, ¿cómo se le llama al que practica el nepotismo?........ Grin Grin Grin Grin
En línia

"Lo hicieron porque no sabían que era imposible"

"¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande.... uno."

Saludos desde la Plaza de Lavapiés.
Madrid

http://cuencaserrania.netfirms.com
Pàgines: 1 ... 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 ... 47 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió