Autor
|
Tema: Guerra de l'aigua (Llegit 7983 vegades)
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5857

When you love, God's light shines on you :)
|
Ara es parla del risc - només risc! - de desabastiment de BCN
M'agradaria puntualitzar que no es un risc. La tallada de l'aigua en AMB, 6 milions de hab. serà un fet d'aquí a 6 mesos, si no es fa alguna cosa....... Perque no podem esperar que plogui com a Bergen. El problema és real. Doncs això; tallar les aixetes tot el dia menys 3 o 4 hores. Ningú no es morirà de set ni de brutícia si es sap organitzar; t'ho dic per experiència pròpia.
|
|
|
|
|
En línia
|
Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
|
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 501

|
Antes de que la hagan habrá llovido...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9134

El agua, ese recurso necesario...
|
es igual, con los tubos, entonces que monten un aquopolis, con la entrada lo mismo en el 2115 estará amortizado
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Connectat
Missatges: un munt
VERANO
|
Ara es parla del risc - només risc! - de desabastiment de BCN
M'agradaria puntualitzar que no es un risc. La tallada de l'aigua en AMB, 6 milions de hab. serà un fet d'aquí a 6 mesos, si no es fa alguna cosa....... Perque no podem esperar que plogui com a Bergen. El problema és real. Doncs això; tallar les aixetes tot el dia menys 3 o 4 hores. Ningú no es morirà de set ni de brutícia si es sap organitzar; t'ho dic per experiència pròpia. Klipsus, con todo el cariño, una gran ciudad europea, no puede quedarse sin agua, es inconcedible. Si eso sucede, que igual es posible, mejor que renunciemos a nada en un mundo globalizado, y compitamos con los paises del norte de Africa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
SCM

Connectat
Missatges: un munt
VERANO
|
Por cierto, a los que defendéis a los señores de ICV y tripartito, que merecéis por supuesto el máximo respeto:
¿Sabéis quien es desde hace pocos meses la Adjunta a Dirección de Comunicación de Presidencia de la Generalitat?
La Señorita Yuna Baltasar, hija del Conseller Baltasar. Poco mas de un año de experiencia como periodista, ya cobra mas de 60.000 €.
NEPOTISMO
Otros ejemplos en:
Carod Rovira (Hermano) Tresserras (Hermano) Nadal (Hermano) Maragall (Hermano)
Y los que no conocemos.
Que asco.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3074

Termi-meteo... :P
|
Todos hacen igual... no jodas hombre...
y que conste que no defiendo a nadie, los detesto. 
Ah, y esto pasa en política, en empresas privadas, etc., y hasta en los ghetos... No digo que sea ni justo, ni ético, ni legal; es simplemente así.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3074

Termi-meteo... :P
|
Ah, no lo llames nepotismo.
Generaliza: llamemoslo ENCHUFE.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|