Autor
|
Tema: Guerra de l'aigua (Llegit 4221 vegades)
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8308

|
No està totalment prohibit regar cap herba pública o privada?.....
aquesta nit que he tingut que quedar-me fins tard al treball i estava amb un colega Alemany, en vista que era molt tard, 23:15 i que no arrivavem a enlloc a sopar em dit anem al Baricentro i mengem qulecom....la meva sorpresa es que cuan hem sortit (al voltant de les 00:00) estaven regant els parterres d'herba que tenen en els pàrquings...he estat a punt de trucar als Mossos però em savia greu tenir que fer esperar al meu colega per això....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29099

|
Ahora la guerra está en dónde meter tanta agua
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2856

Termi-meteo... :P
|
Ahora la guerra está en dónde meter tanta agua  Tranqui, ya deben estar quitando el tapón a los embalses pa que no se les jodan las megaobra$ que tienen previstas....... anda que esos se van a quedar sin la bicoca de las comisiones con tanto milloncejo que hay para las desaladoras y los trasvases  Quítale de comer al león y verás que rápido se va a un mcdonald's  eso es la modernidad neng ¡¡¡¡¡ embutxacar-se i crear necesidades donde no harían falta si se hicieran las cosas como debiera. i a més, tant sí com no, encara que s'omplissin els embassaments a vessar, hem de beure aigua de vaixell que prèviament havia portat productes químics. Que ja està pagàààà neeengg!!! 
Em queixava que per culpa d'Ascó i similars, em sortirien tres tites fluorescents, i ara resultarà que serà per l'aigua! (riure per no plorar!)
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|