Autor
|
Tema: Guerra de l'aigua (Llegit 9175 vegades)
|
|
|
Neucat
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7208

La alegría, está de moda, en Radiolé 96.0 FM
|
Medidas contra la sequía, si yo pillo un cubo de agua y lo lleno, unos 7lit, me pongo con un trapo a limpiar el coche, me denuncian, pero si lo llevo al tunel de labado que gasta mucha más agua no pasa nada, porque pago, alrededor de 6€. Si no hay agua restringir los túneles, pero claro esto es un negocio, po lo tanto no digan que es por falta de agua, sino que es un negocio
|
|
|
|
|
En línia
|
 A 30m de altura y mirando hacía Collserola. Viento predominante el Catabático por la mañana y la marinada por la tarde. Si no fuera por el hombre, nuestros mares y nuestros bosques lucirían azul y verde. http://www.telefonica.net/web2/meteosantboi/
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Esperemos que no hagan restricciones de agua tb a los negocios, y a las industrias ... pq se liará y gorda si las listas del paro empiezan a engordar 
Estamos ante un problema de tal magnitud, que puede hundir medio país
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3385

Termi-meteo... :P
|
Amb tanta polla de créixer i créixer, pot ser que arribi un dia que per molt que plogui no hi haurà plou aigua per abastir tot el país...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Això ja ha passat a la meitat del nostre país. Les conques internes no dónen per més.
Cal interconnectar-les amb la de l'Ebre, o fer desaladores o portar aigua del Roina ... però cal deixar de discutir i fer una de les tres coses JA!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Però l'aigua que arriba en tot un dia en tren, la gastarem en 1 minut i la que arribarà diariament en vaixell, ens durarà 5 hores.
I la resta ??
D'on pensen treure-la?
Que deixar el "motor" de l'estat sense aigua ... pot ser catastròfic!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|