Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 13:35:28
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Guerra de l'aigua
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 ... 47 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Guerra de l'aigua  (Llegit 9194 vegades)
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2433

No som res davant aquests gegants alpins..

Re: Guerra de l'aigua
« Resposta #30 en: 3 Abril de 2008, 23:56:13 »

Ja tenim l'aqua-integrista Risi!!    A veure quan funcionen les "salvadores" desalinitzadores. Potser gràcies als pagesos de l'Ebre tenim un mini-trasvassament de l'Ebre. Jeje aquests s'han tornat solidaris pk els hi sobra aigua  Angry
En línia

Cazatormentas Pol, entre Barcelona i Vilafranca del Penedès... BCN- Les Corts
http://blogdelgeograf.blogspot.com/
L'estiu és aquí  Grin
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8410

« Resposta #31 en: 4 Abril de 2008, 00:09:24 »

Ja tenim l'aqua-integrista Risi!!    A veure quan funcionen les "salvadores" desalinitzadores. Potser gràcies als pagesos de l'Ebre tenim un mini-trasvassament de l'Ebre. Jeje aquests s'han tornat solidaris pk els hi sobra aigua Angry
i uns collons...la venen perquè la cobraran a preu de gasolina.....
En línia
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6800

Volem moltes tempestes !!

« Resposta #32 en: 4 Abril de 2008, 00:14:41 »

La veritat és que crec que en Risi té tota la raó, jo estic en contra de qualsevol trasvassament, potser si alguns haguessin fet la feina abans no ens trobaríem a part de la extrema sequera que estem tenint en aquesta situació on ens trobem ara.

Per suposat també estic en contra del trasvassament que actualment es fa del Ter a Barcelona !  Wink

La solució per a mi és portar aigua en vaixells d'on sigui ja sigui d'Almeria amb les desaladores o el que sigui però no fent trasvassaments!
En línia

L' Hospitalet de Llobregat  -  La Torrassa          (Barcelonès)       CATALUNYA,          56 msnm

(Web) http://palimpalem.com/5/MeteoLH         (Blog) http://meteolh.blogspot.com

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi

« Resposta #33 en: 4 Abril de 2008, 00:16:44 »

Ja tenim l'aqua-integrista Risi!!    A veure quan funcionen les "salvadores" desalinitzadores. Potser gràcies als pagesos de l'Ebre tenim un mini-trasvassament de l'Ebre. Jeje aquests s'han tornat solidaris pk els hi sobra aigua Angry
i uns collons...la venen perquè la cobraran a preu de gasolina.....

d'això en pots estar ben segur, no regalaran res

tant de bo funcionin aviat aquestes desalinitzadores i hagi aigua per tothom que es el que cal i la situació es prou preocupant, però m’encén la demagògia i el cinisme amb que s’està portant aquets assumpte del Segre i com ens pinten als d’aquí de insolidaris   Sad

el poble dels meus padrins el Pujalt de Cabó, normalment baixa un rajolí d’aigua per les aixetes i a l’estiu les restriccions son el pa de cada dia ( em pregunto quants cops ha passat això a bcn )  i en aquets poble hi passa el Segre a no mes de 5 quilometres i que sàpiga no hi cap intenció de posar-hi cap solució, ni se’n parla de trasvassaments ni de res per paliar-ho, tot plegat per els quatre gats que hi viuen, això es molt trist, no hauríem de ser tots iguals dieu per aquí ?  Roll Eyes
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8410

« Resposta #34 en: 4 Abril de 2008, 00:51:30 »

Risi,  jo no dic pas que s'hagi de transvasar aigua de un lloc a un altre, reclamo que tothom es faci carrec de que toca fer les coses millor i d'una manera més eficient, que es faci un aprofitament molt més racional de les coses que tenim, tant a casa com a una industria com el pages... i segurament feia falta invertir més en dessarotllar recs alternatius i ajudar als pagessos i també presionar-los, com han fet amb la industria perquè es possesin al dia... ara tot això no val i qualsevol cosa estarà mal feta...

malahuradament es de suposar que ha de ser més fàcil portar aigua amb cubes a un poble petit que no pas a una gran ciutat per tant no podem generalitzar, evidenment el problema d'un poble petit també s'ha de solucionar això es de caixó... i evidentment les coses no s'han fet bé desde fa molt de temps i els politics, ni els d'ara ni els d'abans han sabut trovar una manera de repartir d'una forma més bona l'aigua com moltes altres coses...a part hi ha uns uqants i no sols polítics que ara els hi va bé crear aquest mal rotllo d'insolaritat entre zones...segur que hi haurà més d'un que hi treurà "tajada"...
En línia
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34257

« Resposta #35 en: 4 Abril de 2008, 08:31:03 »

No es tracta de ser o no solidaris!

Collons, que ahir vaig estar a la zona a on es vol fer el trasvassament del Segre al Llobregat i d'aigua no n'hi ha!!!! El riu baixa fatal, i de neu per desfer ... poca, poca.

Ja veurem que acaba passant, però gràcies a no haver-se fet RES en anys i anys, ara estem com estem. Les conques internes (Ter-Llobregat) han dit prou a la gran demanda d'aigua del 80% de la població de Catalunya.

Ara hi ha dos problemes, un de molt greu que és com portar aigua inminentment a aquest 80% de la població i l'altre ... fer per manera de que aquest desastre no torni a pasar.

El primer té difícil solució; en vaixell hi arribarà en un mes, l'aigua que el 80% de la població consumeix en 5 dies Roll Eyes d'on arribarà la restant Huh ??

I el segon ... doncs amb diners i inversió, ho solucionarien; començant per arreglar tota la xarxa que pert aigua per tot arreu, continuant per connectar les diferents conques, a veure que tal aniran les desaladores i acabant per fotre fora del govern i no deixar entrar mai més a qualsevol grup ECOINTEGRISTA, que tenen 4 vots i amb la tonteria del NO tenen Catalunya agafada pels collons.

Apa.
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

avanto
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1547

Rovaniemi a -15ºC

« Resposta #36 en: 4 Abril de 2008, 09:27:01 »

... i acabant per fotre fora del govern i no deixar entrar mai més a qualsevol grup ECOINTEGRISTA, que tenen 4 vots i amb la tonteria del NO tenen Catalunya agafada pels collons...

Viva la democracia y OLÉ!!!
 Wink

I tu a qui votes, que el teu vot val més que el meu? Shocked
En línia

Que bonic es banyar-se en un avanto mentres mires l'Aurora Boreal.
Sant Genís. 255 snm
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #37 en: 4 Abril de 2008, 09:31:44 »

És totalment democràtic formar un altre govern deixant fora de la poltrona als "ecosalvadors" Wink
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #38 en: 4 Abril de 2008, 09:38:57 »

I tu a qui votes, que el teu vot val més que el meu? Shocked

He votat sempre al que millor m'ha semblat pel moment del país sense tenir present si eren de dretes o d'esquerres.

Als verds no els he votat mai.
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*

Missatges: 18617

Un xic de Tramuntana

« Resposta #39 en: 4 Abril de 2008, 09:47:54 »

Arias cañete a RAC-1 parlant de transvassaments  Lips Sealed Grin

pensava que era expert en huesos de ternera y vacas locas 
En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 ... 47 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió