Autor
|
Tema: Guerra de l'aigua (Llegit 10490 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4111

Neu, neu!!!
|
Això ho diu tot! Si per Catalunya l'Ebre està mort, és pq els de més amunt no obren l'aixeta. Que algú truqui a TV3 i demani que es difongui: RIBARROJA està al 93% i MEQUINENZA al 83%! Les preguntes que em venen al cap són...
què deuen estar tramant aquest cabrons de polítics? quanta comissió es deuen dur per portar aigua en vaixell, tren, avió o bicicleta? què cony tramen... què cony tramen...??
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Ves a saber Jack tot el que hi ha al darrera 
El que està clar ... és que d'aigua n'hi ha! I no poca!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9642

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
Això ho diu tot! Si per Catalunya l'Ebre està mort, és pq els de més amunt no obren l'aixeta. Que algú truqui a TV3 i demani que es difongui: RIBARROJA està al 93% i MEQUINENZA al 83%! no si ya lo saben, llevan insistiendo en el dehielo del pirineo para las CIC y es en este pantano donde va a parar ese dehielo, como sabe todo el mundo
actualmente 1264 hm3, pero cuidado andaba 600 hm3 por debajo de la media historica, eso si hay que saber que para regar el Bajo Aragon y zonas limitrofes se necesitan la friolera de 2.000 hm3 anuales, es decir ese agua tiene como aquel dice, "dueño"
entre el agua que hay actualmente solo entre en mequineza 1264 hm3 y Riba-roja 196 hm3 hacen un total de 1.460 hm3, es decir dos veces la CIC a rebosar
Cuenca: Cataluña Interna (08-04-2008) Capacidad cuenca: 740 hm3 Agua embalsada: 147 hm3 (19.86%) Variacion Sem. Anterior: 2 hm3 (0.27%) Agua embalsada (2007): 300 hm3 (40.54%) Agua embalsada (Media 9 años): 401 hm3 (54.25%)
ahora esos 1.730 hm3 de capacidad de Mequinenza/Riba-roja, quedan en nada con estos dos
Pantano Alcantara (Tajo) 3160 hm3, 19.1 pantanos de Sau Pantano Almendra (Duero) 2586 hm3, 15.7 pantanos de Sau
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Roda, que entre los dos están casi al 90%
A parte de quedar todo el deshielo por embasar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Otra vez se a visto otro claro gesto de politica hispanica, es decir el PSOE deja con el culo al aire al PSC, todo porque, para ver si vota CIU a zapatero en la investidura, se les ve el plumero hombre,que lo suelen hacer de costumbre cuando les interesa
butaca y + butaca
Yo soy del PSC y esta es la última vez que hacen algo parecido, porque del puñetazo que meto en la mesa para pedir respeto, hago astillas para 1.000 hogueras
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
pero fíjate, al 90% pero el Ebro con un cabal ecológico, más que discutible en la actualidad
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Tb veo Roda, que para los politicuchos de turno y algunas empresas ... es mejor que de agua exista la justa; así siempre nos la podrán cobrar a precio de oro con la excusa de que no hay.
De todos modos, un día u otro ... ya les llegará como a todo CERDO.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|