Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
8 Octubre de 2008, 02:38:00
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Guerra de l'aigua
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 ... 47 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Guerra de l'aigua  (Llegit 9602 vegades)
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6753

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Re: Guerra de l'aigua
« Resposta #320 en: 23 Abril de 2008, 15:40:11 »

ERC a la manifestación

Algún adjetivo?

Esta gente no es seria, demuestran no saber estar en el govierno ni con Maragall ni ahora, a este paso no los quedrá nadie en ningun govierno, porque desestabilizan hasta el pilar más firme, tienen que aprender mucho

Alguno dirá, coño este tio les tiene mania, lo escribo desde el dolor de una persona que a veces los apoyado, pero se necesita una severissima reforma de ERC, porque ahora no son serios

yo no se que pensaís

A mi me pasa lo mismo, de votante a estar en contra de ellos ...

Colla de butiflers ...
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

Missatges: 34302

« Resposta #321 en: 23 Abril de 2008, 16:37:35 »

Me dan asco todos los nacionalismos extremos, españoles o catalanes.

Que coño va a ser esto un nacionalismo Huh

Esto es jugar a dos bandas y ENGAÑAR a la gente dando prioridad a los "intereses" de partido en contra de los intereses reales del país que están gobernando.

Y lo más grave es que tanto ERC como IC tienen agarrado por los huevos al PSC! Sin ellos no hay gobierno, y lo saben!

Pobre Catalunya, quins 4 anys hem passat i quins 3 anys que ens queden Roll Eyes
En línia

Collbató, al peu de Montserrat; dades de l'observatori situat al Casc Antic

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9399

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.

« Resposta #322 en: 23 Abril de 2008, 20:24:11 »

Me dan asco todos los nacionalismos extremos, españoles o catalanes.

Que coño va a ser esto un nacionalismo Huh

Esto es jugar a dos bandas y ENGAÑAR a la gente dando prioridad a los "intereses" de partido en contra de los intereses reales del país que están gobernando.

Y lo más grave es que tanto ERC como IC tienen agarrado por los huevos al PSC! Sin ellos no hay gobierno, y lo saben!

Pobre Catalunya, quins 4 anys hem passat i quins 3 anys que ens queden Roll Eyes

no tanto, no creas se puede governar en minoria y hacer pactos puntuales, no creo que ERC  IC pacte mucho junto a CIU, yo haria elecciones de nuevo y tanto CIU como el PSC con huevos a governar en minoria, que perfectamente se puede governar así

yo como surfín

quieren governar? pués que sepan que estar en un govierno implica desgaste, firmeza, unidad y decisiones a veces no populares, ahora, esta gente quiere governar sin desgastarse y quedar bién con todos, viven en el país de Hieidi y eso en politica es imposible

en el tema agua esta haciendo el ridiculo mucho más ERC que IC que al menos los que forman govierno si se ha n puesto al lado del presidente, aunque gente suya piense lo contrario, pero ellos como consellers estan haciendo lado al presidente en el tema agua, es decir demuestran ser mucho más serios y porque no decirlo profesionales
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3910

« Resposta #323 en: 24 Abril de 2008, 08:47:25 »

Primer de tot dir-vos que no m'he llegit tot el tema perque no tinc temps, pero m'agradaria comentar una cosa.

Fa anys Mallorca va necessitar aigua per beure, i com que la necessitava urgentment, es van agafar vaixells de l'Ebre i es van dur cap a Mallorca i que jo sapiga no hi va haver tan de rebombori com ara. Considerant, almanco jo, que es mes natural que utilitzi aigua sobrant Barcelona que no pas Mallorca.

Politics 
En línia

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #324 en: 25 Abril de 2008, 08:53:39 »

no tanto, no creas se puede governar en minoria y hacer pactos puntuales

Pero si no son capaces de gobernar estando dentro del gobierno, como lo van hacer con pactos puntuales!

La verdad, no veo a ERC ni a IC pactando con el PSC sin estar dentro del gobierno Roll Eyes
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu
**

« Resposta #325 en: 25 Abril de 2008, 08:55:25 »

yo haria elecciones de nuevo

Nooooo!!!! Más elecciones nooooooo!!!!

Grin Grin

Estabilidad, un poquito de estabilidad Roll Eyes
En línia

meteocoll's fotolog
galeria panoramio

Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #326 en: 25 Abril de 2008, 20:06:48 »

no tanto, no creas se puede governar en minoria y hacer pactos puntuales

Pero si no son capaces de gobernar estando dentro del gobierno, como lo van hacer con pactos puntuales!

La verdad, no veo a ERC ni a IC pactando con el PSC sin estar dentro del gobierno Roll Eyes

es complicado si, más que nada porque esto en vez de mirar por el país se mira de forma partidista
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
Web
www.rodamet.net
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #327 en: 25 Abril de 2008, 20:07:40 »

yo haria elecciones de nuevo

Nooooo!!!! Más elecciones nooooooo!!!!

Grin Grin

Estabilidad, un poquito de estabilidad Roll Eyes

ya pero estabilidad con ERC no hay, y que busquen en esa actitud su perdida abismal de votos, la gente siempre tiene la razón
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
Web
www.rodamet.net
tito micro
Señor Don Predictor
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7771

Chubascos y granizos uralita.. alguien da mas?

« Resposta #328 en: 28 Abril de 2008, 08:16:15 »

Pregunta de ignorante: si los pantanos llegaran al 35 o 40% (los de las cuencas internas) en junio, harán el trasvase igual? Evil

Lo digo porque me da la sensación que ese proyecto del Ebro ya se fraguó hace tiempo, mucho tiempo, en despachos.... Wink
En línia

Entre Verdum, Barcelona y Rubí (La Serreta), Vallès Occidental. Me gustan los chubascos uralita y los frentes patinadores...
Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1136

Capvespre ruent

« Resposta #329 en: 28 Abril de 2008, 15:48:54 »

Pregunta de ignorante: si los pantanos llegaran al 35 o 40% (los de las cuencas internas) en junio, harán el trasvase igual? Evil

Lo digo porque me da la sensación que ese proyecto del Ebro ya se fraguó hace tiempo, mucho tiempo, en despachos.... Wink

35 o 40% els pantans de les conques internes?? hehehehe
Hauran de passar molts ocells per sobre i que s'hi pixin perquè no veig d'aqui al juny com emplenar-los.
No vull ser pessimista però és que ara quan la gent comenci a emplenar piscines ( que ho faran) vinguin els turistes i malgastin aigua etc... ja vindrà just que acabem l'estiu amb un 10% d'aigua. La cosa no fa cara de voler canviar i crec que estem ben fotuts perquè cap polític compta amb 1 o 2 anys més de sequera, sino que miren a 15 dies vista a molt estirar i si ara cauen 4 gotes enlloc de administrar-les bé s'allarga el temos abans no entrem en fase d'emergència, i és un error colosal.
El Pirineu Gironí fa pena pel que fa a la neu, el desglaç no crec que faci pujar els pantans més d'un 5%, i si al maig no plou amb ganes cosa que dubto no cal que somiem amb la possibilitat de pantans a més del 20%.

I penso igual que aquell personatge de tarragona que va dir que resava perquè no plogués, perquè si cauen 4 gotes ara tornarem amalgastar aigua i tornar a  estar fotuts al cap de 4 dies. AIxò és com el barça millor que no guanyem la champions perquè sino semblarà que la temporada ha estat un èxit i tornarem a tenir els ganduls de sempre l'any vinent.
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
Pàgines: 1 ... 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 ... 47 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió