Autor
|
Tema: 50 m/s para el rei (Llegit 984 vegades)
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18470

Un xic de Tramuntana
|
Si no recuerdo mal la tramuntanada de principios de marzo rondó los 145-150km/h en los dos observatorios .
Roda no me niegues que actualmente la mejor estación ubicada en meteoclimatic en el Empordà es Sant Pere Pescador junto con La Vajol , i en cada episodio les sacan más de 30km/h a las demás. Yo sigo en mis trece que en el Empordà las estaciones no estan ubicadas de la misma forma para pillar tramuntana que las de tarragona para pillar mestral .
Hospitalet del Infant, Cambrils ,Reus, Valls , Tortosa ,La sènia, El Perelló , El Caro
no se puede comparar con la ubicación de
Ventalló , Verges , Torroella de fluvià , Castelló d'Empuries , l'Escala (Pedró) , Roses,Figueres .
Ponte a mirar los datos de tramuntanadas que sacan por la TV3 de Espolla il'Estartit (Rocamaura) en cada episodio pasan de 100km/h holgadamente .
No nos pongamos al nivel del Caro , o de portbou , bajemos a la plebe i veremos realmente el problema .
y por cierto en tarragona también hay muchas del SMC mal ubicadas , compara registros de Tarraco capital de meteoclimatic , Reus ,Cambrils con El Vendrell , Nulles,Constantí ... etc....
Y la comprobación lo tienes con El Perelló , Font-Rubí y otras que si que dan la talla .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9134

El agua, ese recurso necesario...
|
Mirar, mañana en la previsión del SMC por ejemplo ponen fuerza 3/5 y pasado 3/5 sin avisos, En el Parc Natural porque no es ni mucho menos exclusivi del Caro de eso nada, donde a diario hay excursionistas, se volveran a tocar entre 150/200km/h y más de 90/100 km/h en muchas comarcas de Tarragona
A que jugamos? esto no es serio
|

v1.png (59.76 KB, 788x647 - vist 78 vegades.)

v2.png (59.07 KB, 790x648 - vist 79 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Patum
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 61
|
Roda, no és per fer-te la contrària però estic segur que en tramuntanades intenses el Caro ni molt menys és el rei. Portbou, el Cap de Creus, l´Albera i els cims del Pirineu Oriental arriben a 50-65 m/s, cosa que el Caro amb situacions d´aquest tipus, N, NE, dubto que hi arribi. D´acord que amb NW el Caro és el rei, però amb situacions del N i NE té competidors que fins i tot el guanyen algunes vegaes. No es pot generalitzar  mira en la ultima tramuntanada va picar més al caro que a cap lloc que dius, a veure, menys dir i més dades sobre la taula, i no em treguis un any, una data, es un tema que començo a estar tip, estic cansat de romanticisme que no deixa veure la realitat Me'n guardaré prou de dubtar del vent que pot fer al Caro, però si la tramuntanada que vols dir és la del passat 4-5 de març, el Santuari de Queralt va donar una ratxa màxima de 174 km/h. No sé si va ser suficient, però déu n'hi do. Ara bé, aquesta estació només dóna dades escandaloses quan la situació és del NE. Amb la resta passa més desaparcebuda.
Com a dubte: la del Caro és una Davis? Com es defineix la ratxa màxima? Es pot escollir el mètode? Gràcies.
I com a comiat: amb una situació com la citada, no seré pas jo qui vagi d'excursió a Queralt. Equivar pins i faigs me sembla un esport massa arriscat ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18470

Un xic de Tramuntana
|
la situación entre mañana al vespre i jueves esta cantada .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Si no recuerdo mal la tramuntanada de principios de marzo rondó los 145-150km/h en los dos observatorios .
Roda no me niegues que actualmente la mejor estación ubicada en meteoclimatic en el Empordà es Sant Pere Pescador junto con La Vajol , i en cada episodio les sacan más de 30km/h a las demás. Yo sigo en mis trece que en el Empordà las estaciones no estan ubicadas de la misma forma para pillar tramuntana que las de tarragona para pillar mestral .
Hospitalet del Infant, Cambrils ,Reus, Valls , Tortosa ,La sènia, El Perelló , El Caro
no se puede comparar con la ubicación de
Ventalló , Verges , Torroella de fluvià , Castelló d'Empuries , l'Escala (Pedró) , Roses,Figueres .
Ponte a mirar los datos de tramuntanadas que sacan por la TV3 de Espolla il'Estartit (Rocamaura) en cada episodio pasan de 100km/h holgadamente .
No nos pongamos al nivel del Caro , o de portbou , bajemos a la plebe i veremos realmente el problema .
y por cierto en tarragona también hay muchas del SMC mal ubicadas , compara registros de Tarraco capital de meteoclimatic , Reus ,Cambrils con El Vendrell , Nulles,Constantí ... etc....
Y la comprobación lo tienes con El Perelló , Font-Rubí y otras que si que dan la talla .
a ver estartit rocamaura, sabes que esa estación la temperatura esta abajo y el anemo encima de la montaña, lo que da rocamaura lo da Roda con mestral y tramuntana si la pongo a la altura de rocamaura
Si no recuerdo mal la tramuntanada de principios de marzo rondó los 145-150km/h en los dos observatorios
efectivamente ya te dije que jugavamos en campo contrario y mira, ahora coge lo que dió ayer el Caro y portbou, lo sumas a los registros de esa vez y esta y divide por dos, es decir jugando en casa y en campo contrario, a ver que te sale, hazlo por curiosidad
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat

|
Roda, no és per fer-te la contrària però estic segur que en tramuntanades intenses el Caro ni molt menys és el rei. Portbou, el Cap de Creus, l´Albera i els cims del Pirineu Oriental arriben a 50-65 m/s, cosa que el Caro amb situacions d´aquest tipus, N, NE, dubto que hi arribi. D´acord que amb NW el Caro és el rei, però amb situacions del N i NE té competidors que fins i tot el guanyen algunes vegaes. No es pot generalitzar  mira en la ultima tramuntanada va picar més al caro que a cap lloc que dius, a veure, menys dir i més dades sobre la taula, i no em treguis un any, una data, es un tema que començo a estar tip, estic cansat de romanticisme que no deixa veure la realitat Me'n guardaré prou de dubtar del vent que pot fer al Caro, però si la tramuntanada que vols dir és la del passat 4-5 de març, el Santuari de Queralt va donar una ratxa màxima de 174 km/h. No sé si va ser suficient, però déu n'hi do. Ara bé, aquesta estació només dóna dades escandaloses quan la situació és del NE. Amb la resta passa més desaparcebuda. Com a dubte: la del Caro és una Davis? Com es defineix la ratxa màxima? Es pot escollir el mètode? Gràcies. I com a comiat: amb una situació com la citada, no seré pas jo qui vagi d'excursió a Queralt. Equivar pins i faigs me sembla un esport massa arriscat ... Si lo del Caro es una davis y ayer mi brazo también
I com a comiat: amb una situació com la citada, no seré pas jo qui vagi d'excursió a Queralt. Equivar pins i faigs me sembla un esport massa arriscat ...
me parece muy bién pero sabes que en Queralt viene gente de fuera, uno que es de fuera porque ha de saberlo, para eso estan las previsiones, no crees?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2061

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
La veritat és que el Caro és el Rei de les ventades a les comarques Tarragonines i Portbou és el rei de les ventades a les comarques gironines... i prou debat Tots contents. De BCN seria el santuari de Queralt, Fontrubí, St Dimes? De Lleida seria alguna de les estacions d'alta muntanya...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Patum
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 61
|
Roda, no és per fer-te la contrària però estic segur que en tramuntanades intenses el Caro ni molt menys és el rei. Portbou, el Cap de Creus, l´Albera i els cims del Pirineu Oriental arriben a 50-65 m/s, cosa que el Caro amb situacions d´aquest tipus, N, NE, dubto que hi arribi. D´acord que amb NW el Caro és el rei, però amb situacions del N i NE té competidors que fins i tot el guanyen algunes vegaes. No es pot generalitzar  mira en la ultima tramuntanada va picar més al caro que a cap lloc que dius, a veure, menys dir i més dades sobre la taula, i no em treguis un any, una data, es un tema que començo a estar tip, estic cansat de romanticisme que no deixa veure la realitat Me'n guardaré prou de dubtar del vent que pot fer al Caro, però si la tramuntanada que vols dir és la del passat 4-5 de març, el Santuari de Queralt va donar una ratxa màxima de 174 km/h. No sé si va ser suficient, però déu n'hi do. Ara bé, aquesta estació només dóna dades escandaloses quan la situació és del NE. Amb la resta passa més desaparcebuda. Com a dubte: la del Caro és una Davis? Com es defineix la ratxa màxima? Es pot escollir el mètode? Gràcies. I com a comiat: amb una situació com la citada, no seré pas jo qui vagi d'excursió a Queralt. Equivar pins i faigs me sembla un esport massa arriscat ... Si lo del Caro es una davis y ayer mi brazo también I com a comiat: amb una situació com la citada, no seré pas jo qui vagi d'excursió a Queralt. Equivar pins i faigs me sembla un esport massa arriscat ...me parece muy bién pero sabes que en Queralt viene gente de fuera, uno que es de fuera porque ha de saberlo, para eso estan las previsiones, no crees? Jo ho escrivia més aviat en plan broma ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|