Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Intensiu per la serra de Tramuntana II (Llegit 670 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2824

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|

Les fotos que penjo són dels dies 18 i 19 de març quan vaig anar a fer el cim del Massanella (1370 m), sent el segon cim més alt de Mallorca i de la tornada a Palma quan vaig creuar la serra Tramuntana amb el ferrocarril de Sòller.
Dimarts 18
L'itinerari que vaig seguir per ascendir al cim va ser sortir l'àrea d'esplai de la Font des Noguer (quina aigua tan bona hi brota), seguir el canal dels Embassaments fins al coll dels Coloms i d'aquí pujar al Massanella pel Comellar des Prat. Algunes fotos de l'excursió...
El puig Major des de Cúber

L'escarpat Puig de ses Vinyes

El pantà de Gorg Blau

Havia començat el matí amb unes bones nuvolades orogràfiques En poc temps la serra Tramuntana va ser engollida pel núvols baixos...

El bell bosc d'alzines del Comellar des Prat, són freqüents algunes clapes de bosc i elevacions del terreny: carboneres d'altres temps.

Els núvols baixos cada cop estaven més aprop... per sort el gran Puig Major retenia els núvols més compactes 

Ja pot fer s'escamot mallorquí les comparacions de com estava el Massanella i voltants fa 1 setmana i com estava fa dos dies  El Puig de Massanella

El "circ glacial" del Massanella ja se que no ho és però te la forma 

Vistes cap a la resta de la serra de Tramuntana, el que es pot veure 

Entre punxegudes roques, en un paisatge veritablement d'alta muntanya, anava grimpant fins al cim. L'atmosfera fantasmal del cim del Massanella 

Per sort la boira marxava ràpid i el camí gràcies a les fites no té pèrdua. Fotia força vent dalt, més d'un cop ja em veia rodolant muntanya avall... segurament hi havia cops de vent al voltant dels 80 km/h. La meva actitud de pujar al cim en aquestes condicions va ser una mica temeraria, a sobre anant sol però havia arribat fins allà per enfilar-me fins dalt i ho vaig fer . Va ser una altra història la baixada, molt entretinguda.

Vistes des del coll des Prat

Quina penya que és el Puig Major! 

Un dels molts lliris de l'excursió...

L'engorjat torrent des Pareis

El Tomir, l'últim 1000 del sector nord de la serra Tramuntana

Al fons s'intueix el cap de Formentor

Des del coll des Prat, seguint en tot moment el GR 221 (Ruta de la Pedra Seca) vaig descendir al venerat pel fred i per altres coses Santuari de Lluc. Aqui podeu veure Lluc des d'aprop del Puig d'en Galileu, d'aquest punt fins al santuari hi ha 700 metres de baixada 

El camí de ses Voltes, una bona obra de cami empedrat

Sa Comuna de Lluc

Arribava a Lluc a l'hora de dinar, després de la visita de rigor donava per finalitzada l'excursió i me'n tornava a Sòller.

El dimecres tornava a BCN i vaig agafar el tren de Sòller per travessar la serra i anar a Palma on vaig fer una bona visita a la ciutat, vaig comprar l'ensaïmada de rigor i de cap al ferry i de nou a la meva estimada pàtria... Us poso algunes fotos que vaig fer al tren: Nuvolades a la serra Tramuntana... em va ploure a Palma 

Per acabar, només voldria donar les gràcies a tots aquells que m'han donat suport i ànims en segons quins moments de soledat perquè en teoria jo venia a Mallorca per trobar-me amb un usuari del forum, una persona que creia ser de confiança, un amic i una persona responsable però em va decebre totalment deixant-me de banda sabent que jo venia perquè ell m'havia convidat, no el vaig veure cap dia, no vaig poder posar-me amb contacte amb aquest subjecte perquè ell no volia, etc... Tot perquè tenia problemes familiars i no es va saber excusar fins l'últim moment, no va ser capaç de donar la cara i explicar-me el seu problema. Finalment però ha disfrutat d'un bon final de vacances perseguint la neu... i jo he acabat bé les meves amb un gust amarg... amb un sentiment de buidesa quan penso en el que va passar i en el que m'imaginava jo. Vull agrair també a totes les persones que en saber la meva historia es van solidaritzar amb mi... no estic dramatitzant... és com em sento. Volia penjar unes panoràmiques però ja no em ve de gust. Apali espero que us hagi agradat el reportatge i fins la pròxima 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6880

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Molt maca les fotos company quines caminates que et fots nanu i no et mengis el cap que no val la pena !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 734
|
Noi, m'ha encantat el teu reportatge i m'alegro que hagis pogut treure profit del teu viatge.
Són unes muntanyes i uns paisatges sensacionals.
salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
uetam
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9915

|
Ets un crack de la serra mallorquina !!!!!!!! ,
es increible el que saps sense mai haber estat per aqui ( que jo sepi),
i ja saps allo que es diu en castella........" mejor solo que mal acompañado" 
i pensa que aqui ara tens uns companys que quan tornis ( si es que t´han quedat ganas) estiran amb tu
Tomeu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3910

|
Bon reportatge!!!!
Me sap greu lo que te va passar, queda't amb lo bo de sa teva visita a Mallorca
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6125

Palma - capital mallorquina
|
Molt bones fotos!
Pareix mentida lo que saps de ses nostres illes...  Me sap greu lo que te va passar... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
uetam
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9915

|
I fer el favor de posar la fotos que te quedan, no per un corc, mos has de deixar sense gaudir d´ellas.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|