Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Quina direccio de vent teniu... (Llegit 169 vegades)
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9930

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Hola 
Ara que estic a meteoclimatic doncs estic mirant si la direccio del vent de la meva estacio es la correcta.
Estic en uns baixos amb jardi i segurament el vent penso que no marcara be del tot...
Estic mirant ara mateix a meteoclimatic les direccions del vent a les diferents estacions sobretot per la zona de tarragona clar.
I veig de tot veig se, sw, algun n... a mi ara em marca se. amb un 88% d'humitat.
He consultat al smc l'estacio de torredembarra i marca ssw... l'actualitzacio es de fa 1 hora...
Quins dies penseu que son els millors per poder fer comprovacions de vents...
Jo penso que quan son vents fluixos la direccio es la correcta i quan fa molt de vent va una mica boig el tema.
Tambe veig que Torredembarra es l'estacio ara mateix amb mes humitat per aixo sembla que quadri mes amb les meves dades que no amb les del smc que els hi marca ssw i a mi SE o fins i tot ESE...
Tambe veig que hi ha coses que no em cuadren... veig Cunit amb un 90 i pico i vent de N...
No se estic fet un embolic ara mateix 
Que penseu 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9283

Cuando se hacerca una tormenta , late más fuerte
|
Hola  Ara que estic a meteoclimatic doncs estic mirant si la direccio del vent de la meva estacio es la correcta. Estic en uns baixos amb jardi i segurament el vent penso que no marcara be del tot... Estic mirant ara mateix a meteoclimatic les direccions del vent a les diferents estacions sobretot per la zona de tarragona clar. I veig de tot veig se, sw, algun n... a mi ara em marca se. amb un 88% d'humitat. He consultat al smc l'estacio de torredembarra i marca ssw... l'actualitzacio es de fa 1 hora... Quins dies penseu que son els millors per poder fer comprovacions de vents... Jo penso que quan son vents fluixos la direccio es la correcta i quan fa molt de vent va una mica boig el tema. Tambe veig que Torredembarra es l'estacio ara mateix amb mes humitat per aixo sembla que quadri mes amb les meves dades que no amb les del smc que els hi marca ssw i a mi SE o fins i tot ESE... Tambe veig que hi ha coses que no em cuadren... veig Cunit amb un 90 i pico i vent de N... No se estic fet un embolic ara mateix  Que penseu  Que veas Norte no quiere decir que sople Norte, se habrá girado la veleta, la humedad siempre es muy alta allí, vamos normal, no veo nada raro en ese aspecto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9930

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Hola  Ara que estic a meteoclimatic doncs estic mirant si la direccio del vent de la meva estacio es la correcta. Estic en uns baixos amb jardi i segurament el vent penso que no marcara be del tot... Estic mirant ara mateix a meteoclimatic les direccions del vent a les diferents estacions sobretot per la zona de tarragona clar. I veig de tot veig se, sw, algun n... a mi ara em marca se. amb un 88% d'humitat. He consultat al smc l'estacio de torredembarra i marca ssw... l'actualitzacio es de fa 1 hora... Quins dies penseu que son els millors per poder fer comprovacions de vents... Jo penso que quan son vents fluixos la direccio es la correcta i quan fa molt de vent va una mica boig el tema. Tambe veig que Torredembarra es l'estacio ara mateix amb mes humitat per aixo sembla que quadri mes amb les meves dades que no amb les del smc que els hi marca ssw i a mi SE o fins i tot ESE... Tambe veig que hi ha coses que no em cuadren... veig Cunit amb un 90 i pico i vent de N... No se estic fet un embolic ara mateix  Que penseu  Que veas Norte no quiere decir que sople Norte, se habrá girado la veleta, la humedad siempre es muy alta allí, vamos normal, no veo nada raro en ese aspecto he comentado otras cosas no solo que lo de cunit no me cuadra
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13650

|
Les direccions del vent a meteoclimatic són momentànies... del moment que es realitza la lectura, no les agafis al peu de la lletra.. a mi a vegades em bufa W-SW, i al mapa em surt Nord
Pots comparar la teva direcció del vent amb l'estació de Torredembarra, et pot servir d'orientació, però compararla amb la d'altres pobles és tonteria... cada indret pot tenir un vent particular.. en un poble pot bufar S, al veí SSE i a l'altre SSW.
Hi ha vegades que a mi em bufa SE fluix i al Masnou, a 2 km meu, bufa mestral amb ganes.. no és el 1r cop que passa.
Ara, si tens l'estació en uns baixos, és normal que el penell no et marqui be.. els edificis o parets del voltant et fotràn turbolències i faran anar el penell com vulguin
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|