Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Passejada al Parc de la Serralada Litoral (Llegit 235 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2061

Tempestes d'estiu... jo us invoco!
|
Com em va agradar tant la zona de St. Mateu del Parc de la Serralada Litoral el dia que hi vaig anar, avui hi he tornat... Comença a ser costum que els divendres tingui festa... que vida la universidad... No he desaprofitat aquesta oportunitat i he agafat el tren fins a Premià de Mar i d'allà un bus fins a Vilassar de Dalt: 100% Transports Públics  He pujat fins dalt la carena i he visitat la Roca d'en Toni (dolmen), la Font Freda (seca) i l'ermita de Sant Salvador, etc. En total unes 3 h i 350 m de desnivell... M'ha sorprés tenir part del matí ennuvolat i fresc... devia estar al voltant dels 12 ºC. Us presento les fotos:
El dia rúfol, el mar i Vilassar de Dalt i de Mar.

Verde, que te quiero verde! Bon efecte ha tingut la pluja dels darrers dies 

Es divisaven, malgrat el dia gris, bones vistes cap al vessant marítim. Cap al Vallès la visibilitat era dolenta, jo que havia pujat per veure el Montseny nevat des de molt aprop...  El castell de Burriac

El dolmen de la Roca d'en Toni: 14000 anys d'història i segueix dempeus 

Sant Mateu, vessant nord-est
Per efecte de la mala visibilitat casi no es distingia el Tibidabo que queda a uns 20 km de Sant Mateu 

Parc de la serralada de Marina

El bell entorn de la Font Freda

L'altívol turó Rodó i el de Céllecs, cotes màximes del Parc (535 m i 534 m). No tardarà molt per a que es flexioni davant les meves botes 

La plana vallesana emboirada

Tampoc trigaré molt en ascendir el Montalt sento com em crida Aquí el teniu amb el seu germà el Corredor i els pare Montnegre... 

Per acabar vaig visitar l'ermita de St Salvador que està unida al Can Boquet, una masia senyorial ben restaurada i integrada al camp, una preciositat de conjunt.

Prop d'aquí hi ha unes roques força curioses on s'hi podria fer escalada, en una d'aquestes roques hi havia un noi amb un matalàs intentant grimpar una roca tipo practicant aquest modalitat d'escalada sense arnesos...  Després vaig baixar a Vilassar de Dalt per ja tornar a BCN. Valorant l'excursió i els paisatges prefereixo la zona de St Mateu fins la roca d'en Toni que no el que ve després: masses cases, unes pistes de tir... També deu ser maca la zona del castell de Burriac, una altra sortida obligada que tinc... Uff hi ha masses llocs macos aprop de BCN  Fins la pròxima... diumenge Montsant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6055

El corredor dels tornados !!!
|
Pol quines excursions que et fots !
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Entra-hi ! Observatoris Meteorològics de la nostra ciutat 
|
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|