Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 18:56:12
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  El punt de trobada
| | |-+  Anem a volar (enquesta)
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Enquesta
Pregunta: quina data preferiu per fer el vol?
Diumenge dia 6   -3 (33.3%)
Dissabte dia 12   -2 (22.2%)
Dissabte dia 26   -4 (44.4%)
Total de vots: 9

Autor Tema: Anem a volar (enquesta)  (Llegit 1458 vegades)
Risi
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2567

el piri a vista d'ocell

Re: Anem a volar (enquesta)
« Resposta #10 en: 18 Abril de 2008, 22:33:12 »

Nois ho sento però hi ha canvis de última hora  Undecided

ara en el vol el pilot m'ha comentat que el finde del 26 i 27 tindrà els dos helicòpters treballant a Montmeló per el tema de la F1, ja que un heli estarà treballant de taxi pels vips i l'altre li han contractat per fer de camara de la cursa des de l'aire, això vol dir que s'ha de canviar la data, o be aquest diumenge cos que pot ser molt precipitada i mes si la meteo no pinta massa estable o per el següent del 27 però es el pont del ú de maig, també podria ser el següent però cada cop hi haurà menys neu, be ja direu quan us va millor i ho sento, però m'he assabentat ara  Undecided 

En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #11 en: 18 Abril de 2008, 22:37:39 »

ara en el vol el pilot m'ha comentat que el finde del 26 i 27 tindrà els dos helicòpters treballant a Montmeló per el tema de la F1, ja que un heli estarà treballant de taxi pels vips i l'altre li han contractat per fer de camara de la cursa des de l'aire, això vol dir que s'ha de canviar la data, o be aquest diumenge cos que pot ser molt precipitada i mes si la meteo no pinta massa estable o per el següent del 27 però es el pont del ú de maig, també podria ser el següent però cada cop hi haurà menys neu, be ja direu quan us va millor i ho sento, però m'he assabentat ara  Undecided 

per mi no hi ha cap problema ... veig neu al Puigmal cada dia  Grin Grin Grin , el que ens fot ilu es anar amb helicopter .... per mi ho deixem per quan pugui ...  Wink Wink Wink
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2567

el piri a vista d'ocell

« Resposta #12 en: 18 Abril de 2008, 22:45:00 »

per mi no hi ha cap problema ... veig neu al Puigmal cada dia  Grin Grin Grin , el que ens fot ilu es anar amb helicopter .... per mi ho deixem per quan pugui ...  Wink Wink Wink

ok estic enviat missatges a la gent interessada per informar-los i tant aviat em dieu posem data  Wink però es farà segur  Cheesy
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió