McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3123

Michael Connelly
|
Si heu entrat últimament a la meva web, haureu vist com els sensors fallaven massa, més del normal pel que fa una Oregon... havia provat de moure la consola, les antenes i barallar-me investigant les causes de la falta de cobertura... al final m'he decidit per jubilar-la de Badalona definitivament i aquest matí he instal·lat una Davis Pro2 però per falta de temps no la he pogut connectar a internet. Si tot va bé, en breu estarà disponible un altre cop tant a Meteoclimatic com a la web.
Perdoneu les molèsties, però crec que és per un bon motiu... el de millorar substancialment les dades recollides per les meves contrades 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5217

Jo vull una d'aquestes !!
|
Eps la meva enhorabona per la Davis si fins ara disfrutaves d'aquesta afició amb aquesta meravella d'estació encara ho farà més !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9702

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Enhorabona per la nova adquisició !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6818

Quina tarda! 17.04.2008
|
Enhorabona company, t'emportes una supermega estació que tindràs per anys... 
Disfruta-la!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17798

Un xic de Tramuntana
|
enhorabona! molt millor la Davis , això ja es qualitat de la bona
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3123

Michael Connelly
|
Gràcies i mil gràcies companys, la veritat molt content de la nova adquisició. Amb dos dies que la tinc ja estic veient inmensos canvis respecte la Oregon. I oju, la Oregon el problemilla més greu de vegades era la falta de cobertura, perque la feina la feia bé, però no podia ser que cada dos per tres perdés un sensor o un altre.
La gaudirem i la compartirem si deu vol molts i molt anys. 
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Vaja un altre que tambe ha tengut que resoldre els problemes de la mateixa forma. La Oregon cada 2x3 em perdia senyal del termo-higrometre i també em donava una humitat molt baixeta.
Desde el 5 d'abril les dades de Xirivella (València) les està donant una Davis Vantage Pro2 wireless.
|

P1020915.jpg (100.82 KB, 684x1024 - vist 62 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5217

Jo vull una d'aquestes !!
|
No hi ha res com una bona Davis, jo aviat farà un any que la tinc i és la millor compra que he fet !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|