Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Canvi d'estació (Llegit 544 vegades)
|
SMC
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1038
|
Felicitats!
Tot i que la tinc a la llista, però no pas en primer terme i és llarga, voldria preguntar-vos un detall (més val que no entri a cap web de Davis per no fer-me massa dentetes):
és possible amb una Davis posar l'anemòmetre lluny de la resta de sensors, i tot plegat sense fil? Bastant lluny vol dir una cinquantena llarga de metres, i sense visió directa, amb parets de pedra de 80 cm de gruix pel mig.
Perquè tenint la part termohigromètrica correctament instal·lada en una situació gairebé ideal sobre terra enjardinat a 2.5 metres, seria una tonteria posar-la sobre una teulada al quart pis "només" per a posar l'anemòmetre a 3 vents i mig (tampoc no seria a 4).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 8941

El agua, ese recurso necesario...
|
Felicitats!
Tot i que la tinc a la llista, però no pas en primer terme i és llarga, voldria preguntar-vos un detall (més val que no entri a cap web de Davis per no fer-me massa dentetes):
és possible amb una Davis posar l'anemòmetre lluny de la resta de sensors, i tot plegat sense fil? Bastant lluny vol dir una cinquantena llarga de metres, i sense visió directa, amb parets de pedra de 80 cm de gruix pel mig.
Perquè tenint la part termohigromètrica correctament instal·lada en una situació gairebé ideal sobre terra enjardinat a 2.5 metres, seria una tonteria posar-la sobre una teulada al quart pis "només" per a posar l'anemòmetre a 3 vents i mig (tampoc no seria a 4).
si y no
No porque aún siendo inalambrica el anemo tiene cable (12 metros), bueno todo tiene cable, lo unico inalambrico es la ISS con la consola, cosa que las oregones ( más malas) si son independientes, es es un gran, gran fallo de la davis juntamente con el pluviometro y el no cáclulo del golpe de viento instantaneo
si porque puede poner un empalmador y montar tantos metros de cable como quieras, empalmador porque va directo el cable al anemo y tocar por allí podrias hacer algo raro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12526

|
Meec! 
si que es pot posar l'anemo de la Davis sense fils pel mig, enviant les dades directament a la consola.

Et fa falta un transmissor extra.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2451

Fred, neu, gel, vent... hivern
|
Enhorabona! M'e na'legro, i molt, de que t'hagis comprat una davis! La quaalitat de les dades (sobretot vent) serà molt millor.... ahir ja vaig estar xafardejant... i sense anar més lluny...
48km/h al teu i 38km/h al meu
Ja veuràs amb ventades ratgejades! muahahaha 
Doncs l'anirem seguint i comparant les dades!
Felicitats!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 169,3 mm. 
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|
|
|
|
|