TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2458

|
El domini tempsgranollers.com està fora de circulació des de les primeres horas de la tarda.
Avui al migdia li he encarregat al host que porta el meu domini, que fes uns petits canvis en la configuració del registrador dns, i no se que cony a tocat que a partir de llavors el domini a caigut arreu del mon de forma progressiva. Quant m’he adonat del tinglado muntat, li he fet tirar enrera la configuració (sobre les 18 h), ara son les 23 i de moment i de forma tímida torna a la vida el domini, sobre tot en connexions yankies. El servidor de correu a començat a rebre correu altra vegada, sobre tot americà.
En les properes hores espero que poc a poc torni a funcionar a la resta de països.
Aquesta es la ultima malifeta que m’ha fet el meu host, urgentment li he demanat el canvi de nom del propietari (ara el te ell) i ja serà la ultima cosa que faltarà per portar-ho tot des de casa.
En aquesta vida, estar molt clar que si vols estar ven servit no hi ha com fer-te tu mateix el llit.
Aneu passant controls en quant tingueu connexió a la web. I disculpeu aquesta “mort” total del domini.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Atra
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 375

|
A mi me va tu web.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Meteoclimatic també l'ha pillat ja... de mica en mica ufff!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9702

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Desde Tortosa i amb Ya.com a les 6:39 del matí no es pot entrar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

|
Nois, he trencat tota relació amb el meu host, per discreció no us diré a on l’he engegat!.
Possiblement perdi el domini.
A partir d’aquest moment començaré de zero i amb buscaré la vida tot solet. Nou domini i que peti qui peti,
Avui a la tarda volia estar a la presentació de la revista a Sant Andreu, però no podrà ser... tinc feines urgent a fer. Disculpeu-me amb la gent de la revista!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris