Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Domini TempsGranollers en coma profunt (Llegit 552 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SMC
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1038
|
Com que tinc DNS propis tinc algunes possibilitats a la mà - si vols et puc fer provisionalment un subdomini de casacota que et redirigeixi al teu servidor si em passes la teva IP (per mail, que tinc els privats desactivats). Amb això et podria funcionar mentrestant meteoclimatic i les firmes i enllaços des del fòrum com a mínim, fins que tinguis els DNS i domini nou operatius, que pot tardar un parell de dies. Si m'escrius des d'una adreça desconeguda, a la primera et rebotarà, però en el rebot hi hauran instruccions - és un filtre anti-spam que tinc molt bèstia però senzill i el més efectiu de tots els existents!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9933

|
Registrar domini i allotjament o només domini? Jo els registro tots a http://www.gandi.net. Són barats (12 euros / any), molt senzills d'administrar. Jo hi tinc una cinquantena de dominis i més feliç que un tornavís 
Trobaràs coses més barates, però si 12 euros trobes que són cars... (ho diu molta gent)
A més, quan algú m'ha demanat un domini per transferir, no hi ha hagut absolutament cap problema i el client l'ha pogut dur allà on ha volgut en uns dies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2458

|
Registrar domini i allotjament o només domini? Jo els registro tots a http://www.gandi.net. Són barats (12 euros / any), molt senzills d'administrar. Jo hi tinc una cinquantena de dominis i més feliç que un tornavís  Trobaràs coses més barates, però si 12 euros trobes que són cars...  (ho diu molta gent) A més, quan algú m'ha demanat un domini per transferir, no hi ha hagut absolutament cap problema i el client l'ha pogut dur allà on ha volgut en uns dies. Hola Josep!,
Dons, no mes domini, la resta ja ho tinc ja tot a casa, web correu, etc...
Miraré la url que dius!, merçi!
Imagino que cap problema per dirigir el trafic directament cap els servidors propis no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|