Autor
|
Tema: Avionetes misterioses ??? (Llegit 4565 vegades)
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2389

|
.... Si es dediquen a " weather modification" (modificació del temps) o s'hi poden dedicar, perqué hi ha mercat, algo deuen fer al respecte, dic jo.  Ho han probat?, s'hi dediquen ja en aquest mercat?, que es pot entendre per aquest concepte? ... I això no és una simple avioneta. Si, si. Amb tot això ens poden seguir mantenint intrigats. Podríem demanar informació de productes/serveis. O bé una demo 
Respecte a les ensopegades d'avions amb pedra vaig trobar aquest informe: http://www.onnettomuustutkinta.fi/uploads/mlcyomhwu.pdf Encara en van sortir prou ben parats !. Sembla que la tripulació va subestimar la situació i no havia engegat el airborne weather radar quan més el necessitava
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rufaca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2072

PRULLANS
|
on hi hagi negoci ....  Molt bé, has trobat l'origen. Un detall en les pàgines conspiranoiques és que mai es poden llegir textos o matrícules dels avions. si, segurament és així en molts casos boira, queda més fosc el tema. Lo que em mig-sorprén, és que lo dels mercats objectiu de l'empresa els dona la raó en cert sentit (als de les teories varies). La foto - el video potser llença producte pels focs (o aigua) però on ho deixen clar és en l'apartat que comento. Si es dediquen a " weather modification" (modificació del temps) o s'hi poden dedicar, perqué hi ha mercat, algo deuen fer al respecte, dic jo.  Ho han probat?, s'hi dediquen ja en aquest mercat?, que es pot entendre per aquest concepte? ... I això no és una simple avioneta. Els retardans contra incendis es solen tirara a pocs metres del foc,al igual si és aigua,mira si es tira aprop que la força de l'aigua o retardant arriben a arrencar arbres ,per tant el que es pot veure al video,segurament té algun altre us
|
|
|
|
|
En línia
|
Prullans a la Cerdanya -pirineu oriental 1100mts.
ES LA MUJER LA QUE ELIGE AL HOMBRE QUE LA ELEGIRA=QUE TENEN LA PAELLA PEL MANEG.
|
|
|
tokyo
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4744

Temps de tempestes estiuenques
|
.... Si es dediquen a " weather modification" (modificació del temps) o s'hi poden dedicar, perqué hi ha mercat, algo deuen fer al respecte, dic jo.  Ho han probat?, s'hi dediquen ja en aquest mercat?, que es pot entendre per aquest concepte? ... I això no és una simple avioneta. Si, si. Amb tot això ens poden seguir mantenint intrigats. Podríem demanar informació de productes/serveis. O bé una demo  Respecte a les ensopegades d'avions amb pedra vaig trobar aquest informe: http://www.onnettomuustutkinta.fi/uploads/mlcyomhwu.pdfEncara en van sortir prou ben parats !. Sembla que la tripulació va subestimar la situació i no havia engegat el airborne weather radar quan més el necessitava kullons !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
LLEIDA (barri ciutat jardi) 186msnm http://s3.bitefight.es/c.php?uid=99477Dades Abs. 2006: Max: 40,2º(26/7) Dades Abs. 2007: Max: 41,7º(28/8) Min:-10,4º(18/11) Prec: 166,2mm Dades Abs. 2008: Max: 38,6º(4/8) Min:-8,2º(6/1) Prec: 255,6mm Max. Absoluta en 14 anys d'estació: 41,7ºC (28/08/07) Min. Absoluta " " " " : -11,2ºC (25/12/01)
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11349

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Un dubte que tinc, de fa molt de temps, gairebé totes les nits, es sent passar una avioneta (pel soroll diria que és d'hèlix), no sé si riu amunt o riu avall. Podria ser que hi hagués una línea de comunicació aèria que passes riu amunt (o avall)?
Igual em desvio del tema, però ja que parleu de avionetes misterioses...
Ara no sé com està l'assumpte, però alguns vols a menys de 300 km (entre illes, BCN-Niza, BCN-Saragossa) es feien amb avions tipus Fokker i similars, amb hèlice. Per la seva alçada de vol i els seus motorets, se senten, sobre tot a la nit. Alguna empresa de missatgeria també feia servir avions d'hèlice. M'imaginava que fos una cosa així, però no n'estava segur. Per cert, quina ruta deu passar per aquí? BCN-ZGZ?
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11349

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Un dubte que tinc, de fa molt de temps, gairebé totes les nits, es sent passar una avioneta (pel soroll diria que és d'hèlix), no sé si riu amunt o riu avall. Podria ser que hi hagués una línea de comunicació aèria que passes riu amunt (o avall)?
Igual em desvio del tema, però ja que parleu de avionetes misterioses...
Ara no sé com està l'assumpte, però alguns vols a menys de 300 km (entre illes, BCN-Niza, BCN-Saragossa) es feien amb avions tipus Fokker i similars, amb hèlice. Per la seva alçada de vol i els seus motorets, se senten, sobre tot a la nit. Alguna empresa de missatgeria també feia servir avions d'hèlice. Fa dos nits estava al terrat veien la llampegada del Montsià, vaig sentir l'avioneta, i com que el cel estava clar, la vaig veure amb una ruta E-W. Justament feia mes o menys la mateixa ruta que el dia que vaig agafar el pont aeri BCN-MAD, passant per sobre Tortosa i les montanyes del Port
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2813

|
deixant aparcat el "caxondeo" i el pre-jutjar temes ( que si contrails típics de certes condicions atmosfèriques, que si no sé que...), aprofitant que avui TV3 n'han comentat alguna cosa ... recordem a Mauri a final de febrer ... http://www.youtube.com/v/LXPaIbcneqUdeixe-m'ho amb hipòtesis diverses doncs? Pero no era un día para evitar lluvias, según parece comentar Mauri, así que descartaría que fuesen avionetas meteo-misteriosas... 
estava fent neteja de links i per casualitat m'he troba amb algo que m'ha recordat això.
El video de dalt, el de Mauri, i que malauradament ja no es pot veure em sembla recordar que ens ensenyava un moviment "sospitós" de altos vuelos.
doncs resulta, que apart de teories chemtrails, la sospitosa traça que deixa l'avió pot ser simplement una maniobra, "holding pattern" (de la que no tenir-ne ni idea gent no ficada en temes d'aviació és de lo més normal) que consisteix en mantenir la possició l'avió per causes varies com que l'aeroport no estigui ben disponible per aterrar.
Si la traça es veu en altituds força altes el motiu pot ser per reompliment de dipòsits, fent que l'avió vagi girant tot executant la maniobra estranya en questió. (imatge de sota)
Bé doncs, una possibilitat més.
holding pattern
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|