Autor
|
Tema: Avionetes misterioses ??? (Llegit 4096 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3703

Michael Connelly
|
He rebut aquest mail.....
LA SEQUERA QUE ESTEM PATINT A CATALUNYA POC TÉ A VEURE AMB EL CANVI CLIMÀTIC! Nomès patim una greu sequera a Catalunya quan a la resta de la penísula continua plovent, casual oi? El canvi climàtic està afectant a tot el món i també al clima de la penísula ibèrica i de França, però el que vivim a Catalunya no és fruit del canvi climàtic!!!!!!!!!!
AVIONETES QUE SURTEN A DISPERSAR LA PLUJA A LES COMARQUES DE LA CATALUNYA CENTRAL
JA ES HORA QUE ES DESTAPI LA POLÍTICA DE DISPERSAR LA PLUJA TIRANT SULFUR DE PLATA PER CURAR-SE AMB SALUT LES COMPANYIES ASSEGURADORES DE PEDREGADES I CALAMARÇA
Qui vulgui pensar que VEIEM OVNIS que pensi el que vulgui però ja tenim proves fotogràfiques en que es veu clarament que cada vegada que el cel amenaça pluja unes misterioses avionetes surten i passen per entremig dels núvols, al cap de pocs minuts el cel s'ha dispersat en dos i s'obra una clariana que impedeix que es produeixi la pluja i torna a sortir el Sol. Aquest fenòmen es produeix a les comarques del Solsonès, la Segarra, l'Anoia entre d'altres comarques de la província de Lleida. Estem davant de la política que hi havia darrera dels incendis provocats del 94 i del 98 a les mateixes comarques. Finalment la Generalitat va culpar FECSA-ENDESA pel mal estat de les línies elèctriques però tots els que vam viure els incendis i ens va tocar d'aprop sabem i no oblidarem que per cada foc provocat per una línia d'alta tensió 15 focus eren provocats manulament pels piròmans pagats per algún peix gros que mai s'ha destapat. En quinze anys ens han exterminat els nostres boscos i ara no permetrem que aquestes avionetes continuint sortint a dispersar els núvols, estem disposats a tot per aturar aquest atemptat ecològic que nomès està patint Catalunya i no sabem qui hi ha al darrera. S'està parlant d'organitzar Antiaeris i la impotència que sentim es de no disposar de tancs militars per fer baixar aquestes avionetes que volen a pocs metres d'altura. Aquest passat divendres a Solsona es va fer la primera conferència sobre aquestes avionetes en que van assistir més de 300 persones que totes afirmaven haver vist alguna vegada com a mínim aquestes avionetes tirant sulfur de Plata o algún altre producte químic per evitar la pluja. També es va donar constància que aquestes avionetes ja van començar a sortir l'any 98 però ara ha anat a més. A Calaf ( comarca de l'Anoia) hi ha un dels dipòsits de cotxes nous a l'aire lliure més importants de la provincia de Barcelona i estàn cansats de veure com cada vegada que el cel amenaça tormenta passa l'avioneta i evita que caigui una sola gota d'aigua, evidentment al darrera hi han les companyies asseguradores d'aquestes multinacionals de cotxes contra pedregades igualment com passa a la província de Lleida amb la fruita. Tots el pagesos i gent propera estem indignats amb aquesta situació perquè el govern segur que té constància d'aquesta activitat però evidentment no en parlarà i a sobre està tirant endavant d'amagat el transvassament del Segre tot i la no autorització per part del Govern Espanyol, inclús ja es coneix l'empresa que té adjudicades les obres per al transvassament. A mesura que anem avançant sobre el tema anirem informant perquè ja en podeu estar segurs que de l'existència d'aquestes avionetes no en sortirà mai res als mitjants de comunicació!!!! però som molts els que les veiem! i no veiem OVNIS encara que alguns ens tractaràn de bojos i que tenim al.lucinacions!!! CAL QUE ENS UNIM PER ATURAR AQUESTA POLÍTICA TERRORISTA PER PART D'AQUESTES COMPANYIES ASSEGURADORES! (comunicat anònim d'un testimoni)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6033
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
jo no m´ho crec, seria molt greu, estan jugant amb la qualitat de vida de 7 milions de catalans. Espero que no els hi funcioni!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
vallcorbí
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30
|
Els cohets de iodur de plata per evitar la formació de pedra o reduir el tamany es fa a lleida des de fa molts anys i es demostrable el fet, una altra cosa es demostrar si realment els funciona o no. De totes formes no crec que influeixi en la desfeta de les tempestes a part que aquí a l'hivern no n'hi ha i tampoc farien danys a l'agricultura degut a la parada hivernal. El que pasa es que portem una sequera tan severa i continuada que la gent es pot posar nervisosa i buscar explicacions poc racionals a la inusual falta de precipitació. Algú hem podria explicar cientificament com es pot desfer una tempesta que pot tenir milers de metres d'alçada amb avionetes , cohets?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3212

Termi-meteo... :P
|
Quina fumada...! 
Per cert, tinc uns quants "patriot" i algun "scud" de la Guerra de Golf que potser els servirà...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jordi C.
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
Visc al Berguedà i el que si és cert que la gent del Solsonès fa temps que parla d'aquest tema. Per aquí jo no n'he vist mai cap, però abans moltes tempestes venien del Solsonès i ara les poques que ens arriben venen del nord de la comarca i gairebé mai arriben per ponent. El que caldria discutir és que fan les avionetes i que en cas que llencin iodur de plaça o algun altre compost químic, si aquest té res a fer per tal de desfer una tempesta, en tant aquestes alliberen una energia brutal quan descarreguen. En resum, si molta gent ha vist enlairar-se avionetes desde Calaf en direcció al Solsonès quan hi pot haver-hi tempesta, no en podem pas dubtar. El que caldria saber és el motiu. Jo en cap cas desconfio de la gent que diu haver vist aquestes avionetes, ja que fa anys que per aquí també sentim alguna cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vallcorbí
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30
|
Si no ho tinc mal entés, el iodur de plata i altres compostos químics no desfan les tempestes sinó que eviten que el tamany de la calamarça creixi dins del núvol. Segur que hi ha algú que ho sapiga explicar millor!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2801

|
de haberlas haylas
... una altra cosa es voler veure el que es vol veure, d'això tampoc en tinc cap dubte.
Sé que al Solsonés s'en parla i sé que feien aquesta xerrada, de la que ve el mail aquest. Jo, personalment, havia anat a xerrades sobre el tema, ja fa un temps, degut a que la moguda de la pagesia per aquí baix començava a ser destacable en aquest sentit.
es un tema molt vell, i madur, ben documentat, una tècnica que fa temps que existeix i aplicada en uns quants paisos, una altra cosa són les millores que s'han fet en la materia i qui les executa. La tècnica tan pot ser per fer ploure com per desfer la pedra, de fet la base explicativa és molt semblant. La tècnica està enfocada a modificar la física de la nuvolositat local, mai en cap cas en canviar patrons meteorològics de gran escala, per això hi ha altres mètodes 
|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
|