Autor
|
Tema: Avionetes misterioses ??? (Llegit 4331 vegades)
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5785

|
Fumigaciones masivas (5 aviones)este fin de semana en La Cerdanya 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2363

No som res davant aquests gegants alpins..
|
Acabo de veure aquest power point i no em tragu que per culpa dels chemtrails o proves electromagnètiques es produeixin els cirrus de helmotz, els mamatus, etc. Si que em crec que hi ha un grup de "científics" que es dedica a investigar el control del clima fotent tot aquest jaleo de núvols reactius i tota la pesca... Espero no estar viu quan sapiguen controlar la meteo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2352

|
avui m'ha arribat per mail aquest powerpoint que adjunto a sota, estava clar que el tema iodur derivaria cap aquí. és extens, i us sonaran els mammatus, els distrails, les ones gravitatories,... Tots aquests i altres complexes processos atmosfèrics a ulls d'un ciutadà no versat doncs pot ser normal que vegi (i pensi) el que veu (i pensa). Jo tampoc sóc expert en química atmosfèrica, però no per això em poden semblar probables algunes coses. ... Bé, vosaltres mateixos ... que cadascú cabil·li el que vulgui. chemtrails powerpoint Podeu veure que un dels fabricants http://www.dynomat.com que citen com a proveïdor de "porqueries" no té res a veure. Més del mateix en moltes coses que surten de trinity... Que estinguin "ben presentades" no vol dir que siguin certes.
(... i esteles de tota mena i colorines ja s'en veien fa 50 anys, quan no existia el HAARP ni altres cloud burners)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2352

|
He escoltat a la ràdio que associacions* del Solsonés demanaran al govern explicacions sobre les "avionetes que desfan els núvols".
* No he escoltat la notícia completa. Crec que parlaven de ADF i/o associacions de pagessos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|