Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fuita d'Ascó (Llegit 1049 vegades)
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29108

|
A VEURE, QUE NO VA SER UNA FUITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van ser unes vàlvules de seguretat del sistema de refrigeració del reactor que es van portar incorrectament cap al container de recollida de xatarra sense contaminar. Poquets quilos de material exposat a radiació a uns nivells tan baixos que dormir una nit amb la teva dona ÉS MOLT PITJOR (Doctorat de Física QUE NO TÉ RES A VEURE AMB LA CENTRAL dixit)
Ja sabeu com són els periolistos......
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2867

Termi-meteo... :P
|
De tota manera, prefereixo dormir amb la meva xicota...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2867

Termi-meteo... :P
|
Eleven a 1600, el nombre de persones que han de passar revisions. 
Sinner, si no va ser una fuita, "peor me lo pones"!
Imagina't si arriba a ser-ho!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29108

|
QUE NO VA SER RES!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUE TÉ MÉS RADIACIÓ UNA PIXADETA D'UN GOS QUE EL MATERIAL EXTRET!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|