Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 12:13:27
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Fuita d'Ascó
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Fuita d'Ascó  (Llegit 3236 vegades)
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 3024

Re: Fuita d'Ascó
« Resposta #50 en: 14 Juliol de 2008, 19:41:53 »

per a qui li interessi ... aprofitant que continua tota la mandanga de particules radioactives i de lo qual hem d'estar ben "tranquils",

18 de juliol, 23.15h , canal "Cuatro", 120 minuts

documental dedicat a la merdosa energia nuclear, documental dedicat a Chernobil, el seu rastre i "les seves bondats".

Chernobil en "La noche del fin del mundo"

En línia

Guissona - La Segarra
Almansa
Cumulonimbus Incus

Gènere: Masculí
Missatges: 4246

Almansa (E. Albacete) a 700 m de altitud y 385 mm

« Resposta #51 en: 18 Juliol de 2008, 01:12:02 »

Gracies tro, estarem atents a Cuatro demà.

Per cert , 4º incident a la central Nuclear de Cofrentes en dos setmanes  Undecided
Vore VIDEO AÇI

Segons es diu

La organización ecologista Greenpeace denunció la semana pasada el hallazgo de tierra contaminada en las instalaciones de la central nuclear de Cofrentes, concretamente en el exterior de la zona radiológica

De casa a la central n'hi ha només 40 Km , si hi ha una fuita segur que pot arrivar  Undecided

A Jalance i Cofrentes que estàn a menys de 5 Km de la central  ja ni parle  Undecided

COFRENTES

JALANCE
En línia

Quien olvida los errores del pasado está condenado a repetirlos

Mi Video Resumen 2004 AQUI

Mi Video Resumen 2005 AQUI

Mi Video Resumen 2006 AQUI
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #52 en: 19 Juliol de 2008, 01:59:48 »

tremendo el reportatge Almansa, no m'ha decepcionat pas, tal com ja pensava.

Fica els pèls de punta en molts moments, quan expliquen les afectacions dels isòtops en els cossos exposats, quan ensenyen les imatges d'alguns ferits reals, amb els cossos trinxats, quan es veuen les imatges dantesques del forat amb una brutal energia reventant el que va reventar, i quan comenten l'heroicitat de molts anònims, que sabent on anaven, van anar a apagar el foc que no era foc. Les imatges d'aquella gent treballant fiquen la pell de gallina.

Per no parlar dels liquidadors, els herois que comentava, amb la rabia totalment justificada d'Igor Kostin (el fotògraf) quan parla dels mateixos, persones totalment oblidades, que van intentar parar el monstre que encara hagués pogut fer molt més mal, a bona part d'Europa inclosa. La "paradoxa de Chernobil", el bosc taronja, les ciutats-pobles fantasma amb la vida natural mentjant-se tota la creació humana i reconquerint el que abans era seu, etc, etc.

Gran reportatge el d'Iker i el seu equip, SENSACIONAL sens dubte, impresionant en tots els sentits, i que exemplifica els riscs de jugar amb el que potser no és cap juguet, i que ens recorda:

- que el monstre està allà encara, reacionant d'alguna manera imprevista.

- que "no tenim ni puta idea de res"

- que sempre s'ens intentarà manipular per part dels interessats, secretisme despreciable de gent despreciable, sabedors del pànic social que pot provocar algo que no sap quina cara té ni que pot implicar.

Salutacions.
En línia

Guissona - La Segarra
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #53 en: 19 Juliol de 2008, 10:00:48 »

Jo també veig veure el programa, tot i que no acostumo a veure'l. Va ser impressionant. Quan va passar això jo tenia 15 anys i recordo perfectament les imatges dels miners fent el forat per sota de la central, però ahir vaig veure moltes imatges inédites i terribles.

Com no, va haver de treure el tema de la profecia de Sant Joan, però bé, crec que es una anécdota i tota la resta va estar molt bé.

També va estar molt bé el Iker al final del programa quan va reconeixer que els hi hauria sigut relativament fàcil arribar a la zona prohibida però que no ho van fer per por.

Potser el to del programa no m'acaba d'agradar però la veritat és que vaig descubrir moltes coses que no sabia i m'en vaig anar a dormir acollonit, que és del que es tracta en aquest tipus de programes.
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Almansa
Cumulonimbus Incus

« Resposta #54 en: 19 Juliol de 2008, 10:38:00 »

Jo també vaig vorer el programa , i si tinc que traure conclusions:

La gran manipulació que va haver de l'informació , no tan sols a Rusia,  intentant tapar el desastre real que teníen.

El grans HEROIS oblidats dels milers d'obrers que van morir per a salvar l'humanitat fent el sarcofag per a que no escapara més material radioactiu .

Els millons de victimes de cancer ocultades, moltes poden haver mort per la radioactivitat. Crec que van dir en un moment del reportatge 8.000.000 d'afectats .

Les malformacions degudes a l'exposició a la radiació .

El dolor de les xicotetes històries personals  Cry

Per a aquells que defenen al ultrança l'energía nuclear deuríen ver reportatges com aquest , i si pensen que aixó es cosa de paisos en problemes economics la setmana passada ja varem tindre una prealerta a la central nuclear de Cofrentes.....

El perill està latent.
En línia

tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #55 en: 19 Juliol de 2008, 11:16:45 »

tenint en compte que el to del programa et pot agradar més o menys, que l'Iker et pot caure millor o pitjor, penso que el documental va ser bastant complert, amb imatges inèdites i força material, i s'en pot treure alguna conclusió clara, almenys desde el meu punt de vista, conclusions que ja he ficat abans. Es clar que un documental te'l poden encarar com vulguin, no deixa de ser com un gran anunci comercial que té per objectiu impactar en el seu objectiu (el ciutadà). També es pot fer documentals sobre les bondats de l'energia nuclear i tal i qual, i et pot convencer i tot, aquí és on juga la psicologia i la sociologia, més ennlà dels fets,... allà cada qual, clar.

<a href="http://www.youtube.com/v/ifvu5IyX_WU" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ifvu5IyX_WU</a>

També va estar molt bé el Iker al final del programa quan va reconeixer que els hi hauria sigut relativament fàcil arribar a la zona prohibida però que no ho van fer per por.

"el miedo nos ha impedido ir a ese lugar"

no cal disfressar-ho pas, clar i "català".

també em van agradar aquestes puntualitzacions:

"... i gracias también a todos los periosdistas, políticos, industriales, sociólogos,... que no han querido participar, porqué nos demuestran, con toda la fuerza de un símbolo, que Chernobil sigue siendo molesto"

"... lo que sé, con total certeza, es que no se sabe lo que hay allí"

Veig que els videos ja són al youtube.

http://www.youtube.com/results?search_query=la+noche+del+fin+del+mundo&search_type=&aq=0&oq=la+noche+del+fin
En línia

Guissona - La Segarra
Almansa
Cumulonimbus Incus

« Resposta #56 en: 19 Agost de 2008, 08:47:11 »

http://www.20minutos.es/noticia/406237/0/sancion/central/asco/

La sanción a la central de Ascó podría oscilar entre los 9 y los 22,5 millones de euros

* El Consejo de Seguridad Nuclear pide al Ministerio de Industria que abra un expediente sancionador a la central.
    * Proponen cuatro sanciones graves y dos leves.

La sanción a la central nuclear de Ascó (Tarragona) por los incidentes registrados en noviembre del pasado año, que incluyeron la detección de partículas radiactivas en el exterior del edificio, podrá oscilar entre 9 y 22,5 millones de euros, la máxima impuesta a una instalación de este tipo.
Aluden fallos en el suministro de información al CSN por parte de Ascó

El Pleno del Consejo de Seguridad Nuclear ha acordado este lunes proponer al Ministerio de Industria, Turismo y Comercio la apertura de un expediente sancionador a esta central que incluye cuatro propuestas de sanción graves y dos leves, ha informado el CSN en una nota.

Las conclusiones del Pleno del Consejo se fundamentan en que, aunque no ha existido daño a la población ni al medio ambiente y la estimación en términos de riesgo es remota y de carácter leve, se han producido fallos significativos en el control y el suministro de información al Consejo por parte del titular de la planta.
En línia

Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3837

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis

« Resposta #57 en: 19 Agost de 2008, 08:55:48 »

Puaf! Me da la risa esta sanción. ¿Sabéis quén la acabará pagando?  El lobby eléctrico os aseguro que no. Seremos nosotros en el recibo de la luz los que acabaremos pagando como siempre. Los de las eléctricas empezaran a llorar al gobierno, que si este año se nos va a rebajar un 2% el beneficio, que si nuestro niños se mueren de hambre y ya está, autorizado un nuevo incremento de las tarifas.

Mierda de poderes fácticos... 
En línia

www.meteosee.com

Reus                   Miami-Platja                   Segur de Calafell
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2709

« Resposta #58 en: 19 Agost de 2008, 11:05:47 »

Ampliant el que comenta en Meteosee
http://www.rankia.com/blog/llinares/2008/07/ejercicios-de-discernimiento-nos.html

Puaf! Me da la risa esta sanción. ¿Sabéis quén la acabará pagando?  El lobby eléctrico os aseguro que no. Seremos nosotros en el recibo de la luz los que acabaremos pagando como siempre. Los de las eléctricas empezaran a llorar al gobierno, que si este año se nos va a rebajar un 2% el beneficio, que si nuestro niños se mueren de hambre y ya está, autorizado un nuevo incremento de las tarifas.

Mierda de poderes fácticos... 
En línia
cerç
Cumulus Mediocris
Connectat Connectat

Gènere: Femení
Missatges: 507

« Resposta #59 en: 19 Agost de 2008, 11:46:57 »

No sé sí es una leyenda urbana o no, pero ¿no habia una forma para parar la rueda del contador de la luz, poner una falca o algo y así no pagar tanto?

En línia

Pàgines: 1 2 3 4 5 [6] 7 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió