Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: ¿Me voy a vivir al Port del Comte? (Llegit 982 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3852

Michael Connelly
|
Doncs jo no em crec que siguis mandorlini, perquè quina gràcia té fotre a parir per després dir qui ets amb un altre nick 
una incongruència
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1788

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Les dades de la XnNIC del SMC donen més de 250 litres aquest abril a la cota 2.300...la d'en Mandor 1.600 una mica menys. Diria que les del SMC encara no han estat verificades i serien creïbles al 100%, malgrat que peridistes de El Periodico les venen com a definitives.
Bé , en tot cas, regada monumental després de 11 mesos d'agonia Prepirinenca.
També ér cert que a l'estiu les tempestes Prepirinenques del Port han disminuit molt respecte als anys 80's....ara costa molt més de fer els ruixats de tarda. És una zona que penso que es nota molt la disminució de precipitacions convectives i l'ascens de les temperatures, malgrat les seves cotes altes, per estar oberta a la gran Depressió Central. La zona aquesta entre Oliana, la Vansa, Josa, Gòssol, St Llorenç de Morunys els costa molt de crear tempestes d'estiu....
En Mandor seria més exacte d'aquesta percepció que tinc, almenys els darrers 5 anys ha estat molt clar, o serà una ratxa, no ho sé.
..vaja per un bon episodi (que hem gaudit ara) no facis l'error d'anara viure allà...tira més al ENE, de Borredà a Vallter.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1788

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
ostres, no habia llegit aquest topic...només el primer missatge de Neucat....i la veritat, em perdo ....bé, en tot cas tanta automàtica(volia dir) i que tant de bo poguéssim saber dades de Hellams i tal.
Bé, +200-250 litres en 20 dies quan n'han caigut 150-200 en els 4-6 mesos darrers és molt molt bona noticia, no creus?
o els 66 litres de Tàrrega......potser no és un aiguat històric, però és que ben a prop al Canó,s Segarra, en portaven 101 en 10,5 mesos.
Vaja, les xifres són o no rellevants en funció de la seva referència i relativitat...no sols números per números.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6390

|
Les dades de la XnNIC del SMC donen més de 250 litres aquest abril a la cota 2.300...la d'en Mandor 1.600 una mica menys. Diria que les del SMC encara no han estat verificades i serien creïbles al 100%, malgrat que peridistes de El Periodico les venen com a definitives. Bé , en tot cas, regada monumental després de 11 mesos d'agonia Prepirinenca. També ér cert que a l'estiu les tempestes Prepirinenques del Port han disminuit molt respecte als anys 80's....ara costa molt més de fer els ruixats de tarda. És una zona que penso que es nota molt la disminució de precipitacions convectives i l'ascens de les temperatures, malgrat les seves cotes altes, per estar oberta a la gran Depressió Central. La zona aquesta entre Oliana, la Vansa, Josa, Gòssol, St Llorenç de Morunys els costa molt de crear tempestes d'estiu.... En Mandor seria més exacte d'aquesta percepció que tinc, almenys els darrers 5 anys ha estat molt clar, o serà una ratxa, no ho sé. ..vaja per un bon episodi (que hem gaudit ara) no facis l'error d'anara viure allà...tira més al ENE, de Borredà a Vallter.  Vaca, corrígeme si me equivoco, pero hablas de 11 meses de agonia prepirinenca, y pienso que hace mes y pico se llegarona a 100 litros también en Port del Compte, y buenas lluvias en Prepiri y Piri occidental.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|