Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Andarines , pregunta (Llegit 317 vegades)
|
|
|
PPCC
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1403

El Cadí, el símbol del Prepirineu
|
Si hi hagues una franja blanca a sota seria un PR Crec que son marques de camins de BTT
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6391

no puc amb l´ecologisme integrista
|
No sé on els has vist, pero Turisme Garrotxa (+una empresa subcontractada) ha emplenat part de la Garrotxa i zones llindants amb ratlles d'aquestes. Normalment marquen camins fins a interseccions on hi ha pals indicadors dels que ha posat la diputació. Tot plegat molt mal fet. Hi ha zones ben plenes de ralles grogues que no saps d'on van i on venen. Hi ha llocs on si et gires a fer una foto, collir un bolet, o fer un pipí, ... tens els risc de ficar-te en una altra ruta Penso que el correcte seria acompanyar-les d'un numeret d'itinerari o quelcom semblant, i que correspongués amb unes rutes ben documentades per una altra banda. Des del meu punt de vista l'únic que s'ha fet és enmerdar la muntanya. El "sumum", doncs l'escala és l'únic camí possible:  bé, aquestes marques estan al Ripollés vessant Garrotxa , però a la Garrotxa (Ridaura) n´hi han un piló, els termes municipals que jo he vist amb les marques son Sant Joan, Vallfogona i Ridaura ...
i una mica xapucers si que son, mireu com tallen l´escorça del pi per guixar.los...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1400

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
les marques grogues són rutes locals, normalment d'entitats de la zona, inferiors a P.R , menys de 20 kms..... però vaja és un campiquipugui de colors i ratlles per la muntanya, un desori descomunal.
les vermelles, moltes vegades són drasseres.
les blaves, amb forma rodona o punt, ruta que porta a font.
GR i PR amb un punt blanc al mig....pensades per a rutes norturnes.
és un garigall... a mi m'agrada més les fites amb piles de pedra, però que alguns desmonten.
Ara la moda és penjat dels arbres i branques cintes de plàstic + pintades de guix, per curses i travesses puntuals...i allà queda, és trist. Estic fart de "desmuntar" plàstics caducats!!!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Connectat
Gènere: 
Missatges: 502
|
A Planoles posem malles de plàstic, però sempre les tornem a treure.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1400

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
algunes rutes o gincames, les he marcat amb piletes d'arròs a les cruïlles.....totalment biodegradable i a terra "canta un ou"...no poseu molles de pa...ja sabeu, tema "pulgarcito"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|