Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Canvi climàtic i aigua (Llegit 408 vegades)
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
Hola! Què en penseu de l'estalvi de l'aigua? Fa 1 setmana vaig anar al pantà de SAU, ja sabeu, seguint l'eix transversal des de Folgueroles, passant per Vilanova de Sau, allà on hi ha el club nàutic i escolteu, es veia el poble de Sant Romà de Sau, no només la torre de l'esglèsia, sinó l'edifici sencer, les cases del poble i el cementiri, les tombes obertes, no m'ho podia creure 
gemmlluna
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3364

Termi-meteo... :P
|
Bé, veig que és el teu primer missatge. Benvinguda!
Per cert, hi ha un tòpic obert dels "estats dels pantans" a: http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,15978.msg476216.html#msg476216
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3222

Matinades mogudes d'estiu...
|
Benvinguda 
És una bona notícia, veure com van pujant els pantans... després de mesos i mesos a la baixa, per fi s'ha girat la truita!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 318,8 mm. 
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Si està plovent i ha nevat, però els embassaments es troben al 21 % aproximadament, , a veure si haurem de contractar al guanyador d'eurovisió perquè s'omplin, , jo vaig més enllà, no serà que els governs s'han de posar d'acord a nivell mundial per tal de canviar la política mediambiental per poder girar la truita de veritat, només cal pensar en energies renovables i evitar incidents com el d'ASCÓ , perquè si s'escalfa tant el planeta acabarem tots , i això penso que no és cap joc, , ni cap previsió de l'horoscop, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6577

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Si està plovent i ha nevat, però els embassaments es troben al 21 % aproximadament,  , a veure si haurem de contractar al guanyador d'eurovisió perquè s'omplin,  , jo vaig més enllà, no serà que els governs s'han de posar d'acord a nivell mundial per tal de canviar la política mediambiental per poder girar la truita de veritat, només cal pensar en energies renovables i evitar incidents com el d'ASCÓ , perquè si s'escalfa tant el planeta acabarem tots  , i això penso que no és cap joc,  , ni cap previsió de l'horoscop, no?  Jo començaria pels cotxes .... ni un ... ni avions ... ni nuclears .... un carro estirat d´ un macho i ale...
Fes un repàs al invents del Segle 20 , i diguem quins es tenen que eliminar ...
per cert de on ets ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo no sóc tan radical, però evidentment que s'haurien de fer modificacions, sobretot començant des de l'educació a escoles, instituts, universitats, formació a centres de treball , això és una lluita constant , que necessitaria molts voluntaris per aconseguir-ho, la qüestió és aconseguir un canvi d'hàbits, més que no pas prohibir rentar el cotxe o sinó multa, vull dir, rentar el cotxe un cop al mes o sinó cal cada mes i mig, s'hauria de començar per dutxa cada 2 o 3 dies, això de tancar l'aixeta quan , ja està encertat ...coses insignificants, però que la gent estigui concienciada... teniu altres propostes? Per cert sóc de BCN.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6577

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Jo no sóc tan radical, però evidentment que s'haurien de fer modificacions, sobretot començant des de l'educació a escoles, instituts, universitats, formació a centres de treball  , això és una lluita constant  , que necessitaria molts voluntaris per aconseguir-ho, la qüestió és aconseguir un canvi d'hàbits, més que no pas prohibir rentar el cotxe o sinó multa, vull dir, rentar el cotxe un cop al mes o sinó cal cada mes i mig, s'hauria de començar per dutxa cada 2 o 3 dies, això de tancar l'aixeta quan  , ja està encertat ...coses insignificants, però que la gent estigui concienciada... teniu altres propostes? Per cert sóc de BCN. Jo ho tinc clar , res de prohibir, res de anar en contre de res , fent la viu viu, intentant cada dia ser un home millor, en tots els sentits .... sense fer soroll i putejar al del costat ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Barrufa
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 58
|
No fotem, que la sequera que vivim es molt greu totalment d'acord,la seva relacióó amb el "canvi climatic" no es pot fer dons de moment es un fet puntual de 4 anys,i els canvis climátics els estudia la climatologia i amb periodes minins de 30 anys..falta una mica,la sequera afecta a Catalunya sobre tot i a una part de la península,de sequeres sempre n'en tingut,a nivell mundial plou igual o una mica mes que fa 30 anys,tenim mes biomassa que fa 30 anys,i aixo de que un calentament es tradueixi amb menys precipitacions esta per veure..mols estudis(paleontologia) diuen el contrari,periodes mes calents a la península amb èpoques passades van tindre mes precipitacio , una cosa son les notices sensacionalistes de diaris com el "QUE" i l'altra la realitat,menys catastrofisme i mes estudi.Salutacions.
PD. Per suposat voldria un mon mes net,¿qui no?.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Molt d'acord amb la teva intervenció, aquí volia arribar jo, però evidentment que hi ha un escalfament global del planeta i ho hem d'aturar d'alguna manera abans no sigui massa tard 
PS: Ara bé, per treure ferro a l'assumpte, no crec que l'escalfament vingui donat per un canvi o transformació del subsól , (he dit subsól no infern ), capes freàtiques i més cap al centre de la terra, encara que algun cardenal del vaticà digui que l'infern no és un medi ple de foc i flames com ara els volcans sinó que és de gel i fa molt fred, ves per on tenim un reservori d'aigua, podriem fer un transbassament amb aqüeducte d'escalfament .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|