Autor
|
Tema: COMUNITAT D'INTERNAUTES (Llegit 2476 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
1. Gènere: M 2. Edat: 19 anyets...  3. Creus que la fitxa personal és útil per conèixer els membres de CATmeteo? Res Poc X Bastant Molt 4. Què és més important per tu al perfil? Posició Ubicació Edat X per donar la nota... és broma...  Gènere Pseudònim e-mail 5. Quin és el motiu de participar als fòrums Per plantejar un nou tema Per plantejar dubtes Per respondre preguntes Per proposar trobades/sortides Per conèixer persones que comparteixen aficció X 6. Participes a tots els fòrums? Si, participo a tots X Només al de meteorologia Nómés al de fotografia Només al de temes generals 7. Creus que CATmeteo ha ampliat el teu cercle d’amistats? Si X i força... No 8. Acostumes a quedar amb els usuaris de CATmeteo? Si X si són de confiança  No 9. Has fet alguna amistat que ha traspassat l’entorn virtual de CATmeteo? Si X No 10. A CATmeteo, podem parlar d’un sentiment de vinculació o d’identitat col.lectiva? Si X són la meva tercera o quarta familia...  No
Una pregunta Gemmalluna... t'has fet usuària només per analitzar-nos?? Quants anys tens?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
1. Gènere: Masculí 2. Edat: 21 3. Creus que la fitxa personal és útil per conèixer els membres de CATmeteo? Res Poc Bastant X Molt 4. Què és més important per tu al perfil? Posició Ubicació Edat Gènere Pseudònim X e-mail 5. Quin és el motiu de participar als fòrums Per plantejar un nou tema Per plantejar dubtes Per respondre preguntes Per proposar trobades/sortides Per conèixer persones que comparteixen aficció X 6. Participes a tots els fòrums? Si, participo a tots X Només al de meteorologia Nómés al de fotografia Només al de temes generals 7. Creus que CATmeteo ha ampliat el teu cercle d’amistats? Si X No 8. Acostumes a quedar amb els usuaris de CATmeteo? Si No X 9. Has fet alguna amistat que ha traspassat l’entorn virtual de CATmeteo? Si X No 10. A CATmeteo, podem parlar d’un sentiment de vinculació o d’identitat col.lectiva? Si X No
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
No és cap broma, és un treball antropològic, espero les vostres respostes amb asertivitat i respecte, crec que una comunitat com la vostra estarà a l'alçada, per això us he triat, per cert els comentaris fora de to estan inclosos al treball de camp , teniu a les vostres mans que transmeti la popularitat del vostre portal o no  Em sembla que ho podeu fer, ara  gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3623

Doncs això...!
|
Ara te'n vas al curro? 
ups! vaaaa, demà ompliré l'enquesta...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5233

Informàtic desaprofitat
|
A veure quin perfil donarà 
1. Gènere: M (Mai he sabut si vol dir Mujer o Macho ) Doncs hi poso H d'home 2. Edat: 34 3. Creus que la fitxa personal és útil per conèixer els membres de CATmeteo? Res Poc Bastant X Molt 4. Què és més important per tu al perfil? Posició Ubicació X (gironins al poder ) Edat Gènere Pseudònim e-mail 5. Quin és el motiu de participar als fòrums Per plantejar un nou tema Per plantejar dubtes Per respondre preguntes Per proposar trobades/sortides Per conèixer persones que comparteixen aficció X 6. Participes a tots els fòrums? Si, participo a tots X (encara que amb diferències) Només al de meteorologia Nómés al de fotografia Només al de temes generals 7. Creus que CATmeteo ha ampliat el teu cercle d’amistats? Si X (i molt ) No 8. Acostumes a quedar amb els usuaris de CATmeteo? Si X No 9. Has fet alguna amistat que ha traspassat l’entorn virtual de CATmeteo? Si X No 10. A CATmeteo, podem parlar d’un sentiment de vinculació o d’identitat col.lectiva? Si X (suposo que això és com dir: CATmeteo és com una família?) No
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|