Autor
|
Tema: COMUNITAT D'INTERNAUTES (Llegit 1692 vegades)
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117

|
Hola! Només us volia donar les gràcies, gràcies gràcies  El Jaume el meu professor d'antropologia ha considerat que el meu treball d'investigació dins la vostra comunitat, amb anàlisi de dades i estadística i investigació cultural, es mereix un EXCEL.LENT.  GRÀCIES A TOTS DE NOU!  Gemmlluna Felicitats! És de suposar que es penjarà, oi? Ens passaràs l'enllaç? Així tindrem constància científica de lo sonats que estem!
Eps, enhorabona!!  I es pot veure aquest treball?  Penseu que és un treball de camp molt superficial, per fer un estudi antropològic com cal com ara en una tribu africana m'hauria d'estar 6 anys i 1 dia , només és una pinzellada de la vostra comunitat cultural, solament són 20 planes . Això es pot penjar com a fitxer?
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5612

|
Hola! Només us volia donar les gràcies, gràcies gràcies  El Jaume el meu professor d'antropologia ha considerat que el meu treball d'investigació dins la vostra comunitat, amb anàlisi de dades i estadística i investigació cultural, es mereix un EXCEL.LENT.  GRÀCIES A TOTS DE NOU!  Gemmlluna Felicitats! És de suposar que es penjarà, oi? Ens passaràs l'enllaç? Així tindrem constància científica de lo sonats que estem!
Eps, enhorabona!!  I es pot veure aquest treball?  Penseu que és un treball de camp molt superficial,  per fer un estudi antropològic com cal com ara en una tribu africana m'hauria d'estar 6 anys i 1 dia  , només és una pinzellada de la vostra comunitat cultural, solament són 20 planes  . Això es pot penjar com a fitxer? Felicidades guapa!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gemmlluna
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 117

|
Però que dius Pilgrim, sou la tribu més xalesta i a la vegada l'espècie més cogitativa que m'he trobat entre els internautes, ben lluny d'estar "como putos cencerros", però que sapigueu que tothom estem una mica tocats del bolet o del codony (per als que els hi agradi més el gust dolç) . M'esteu donant molt bona sort acabo de treure un notable en un parcial de neurociència , però em sembla que jo no havia promés cap sopar Surfin, o potser tinc tocada la memòria retrògrada , en fi serafí, espero poguer anar a un event dels que proposeu o a una d'aquestes xerrades que fan el Picó, el Molina, el Mauri, la Mónica López, etc...i així ens podrem conèixer...fins llavors, de tant en tant, sabreu de mi a CATmeteo, fins que em faci famosa, , bona nit i SALUT! P.S.:Per cert qui va canviant això de cirrus, estrat, fractocumulus  Ara marquen Eto'o, Henrí, Dossantos a bones hores...
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3599

Vallirana (310 msnm)
|
Quina colla has triat, no saps on t'has ficat, ja se que és tard, però jo contesto!!! 
1. Gènere: HOMENET 2. Edat: 33 3. Creus que la fitxa personal és útil per conèixer els membres de CATmeteo? Gens X Poc Bastant Molt 4. Què és més important per tu al perfil? Posició Ubicació X Edat Gènere Pseudònim e-mail 5. Quin és el motiu de participar als fòrums Per plantejar un nou tema X Per plantejar dubtes Per respondre preguntes Per proposar trobades/sortides Per conèixer persones que comparteixen aficció 6. Participes a tots els fòrums? Si, participo a tots X Només al de meteorologia Nómés al de fotografia Només al de temes generals 7. Creus que CATmeteo ha ampliat el teu cercle d’amistats? Si X No 8. Acostumes a quedar amb els usuaris de CATmeteo? Si X No 9. Has fet alguna amistat que ha traspassat l’entorn virtual de CATmeteo? Si X No 10. A CATmeteo, podem parlar d’un sentiment de vinculació o d’identitat col.lectiva? Si X Totalment!!! No
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|