Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Avanç obres del IV Cinturó: la realitat (Llegit 765 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1575

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
A vegades més val veure la realitat...que llegir, opinar, xerrar, especular, mirar pels interessos personals:
aquesta és la bona noticia per molta gent...l'avanç del Quart Cinturó, imparable, depradant valls, planes, camps i muntanyes. Total, per seguir embossats en cotxe per la area Metropolitana de BCN.....
Zona sant Miquel, entre Abrera i Castellbisbal (just sota Aigües de Terrassa, crta de Les Carpes)

I el futur pont sobre el riu Llobregat, també a nivell d'Abrera a costat de Vilalba, ja ben traçat

La maquinària...al fons Martorell-nord (Ca n'Amat) sota una cortina de pluja forta, dia 20 abril 17:15 hores:

Casualitats de la vida, 450 m. més avall acaben de trinxar fa poc uns boscos i camps i estant fent un poligon industrial d'unes 4 hectàres....curiós, curiós "Naves en venta" tan a prop de la nova via
Enhorabona a tots els agraciats i beneficiats per aquesta nova carretera. Aquesta és la "petita cicatriu" del IV cinturó....després en 5-10 anys parlem de l'emprenta real sobre el territori col.lindant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34142

|
Va agafant forma 
Això Dani, es pot llegir i mirar de moltes maneres. No puc dir res més que no hagi dit en l'altre tòpic que parla tb d'això.
Potser dir-vos a tots els contraris al quart cinturó, que potser s'hagués guanyat més lluitant per la NO urbanització dels voltants de la nova via en comptes de lluitar pel NO de la autovia.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
i tant i tant...ja n'hem parlat, i tant.
al cap a i a la fi, part dels meus impostos deuen ser per això, també per la MAT, per Ascó, per Bracons, pels transvassaments, per la nova N-II..... i per tant, jo ja estic prou ressignat. al cap i a la fi jo no vaig amb carro ni a peu ni amb bici (a vegades sí, en trajectes curts, és clar) i al final jo hi tot acabaré viatjant pel meu controvertit IV cinturó, ja veus. De fet fa anys que uso el primer tram del IV C. entre Granollers i Mataró, qué vols que et digui...hi ha uns embussos que ni t'explico per allà Argentona, Parpers, C-32...ja he comprovat que només funciona en hores no punta.
aquí només volia mostrar el que no es pot veure es de casa. La realitat d'alguns trams. i com està pel N-NW de Terrassa, ben arrasadet
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
ni idea...era una alternativa...per mí, quan més avall (al sud) millor o que desdoblin la AP-7 i segueixin aixecant peatges , com van fer amb la B-30. qUAN MÉS AL NORD, més a prop de la falda prelitoral, de gran valor natural (especialment Marata i Llerona, a tocar del Montseny)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3077

Termi-meteo... :P
|
Espera't! Que amb les competències cedides a la Generalitat, ara trauran la N-II (tram maresme) i el fotran al costat de la autopista, ben paralel·la. Suposo que si amb aquests diners per fer tal obra faraònica, fessin desaparèixer el peatge per convertir l'actual autopista en la nova N-II, algun no s'omplirien les butxaques prou perquè les comissions serien més baixes...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
si he pensat el mateix...algú embutxacarà, com Copcisa amb el IV Cint
o que fotin la linia de tren......ja que foten el IV cinturó, per compensar i ser conseqüents amb Kioto...que eliminin un tram de la N-II per primer cop a la història...no n'hi ha!!!
apa quina ximpleria no treure el peatge i a sobre duplica una via que a sobre va a parar de nou a la C-32 a l'alçada de Tiana-Montgat...incongruents.....les de "No a la N-II" crec que estan montant una gran mani...ja cal que cridin al cel
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3077

Termi-meteo... :P
|
si he pensat el mateix...algú embutxacarà, com Copcisa amb el IV Cint o que fotin la linia de tren......ja que foten el IV cinturó, per compensar i ser conseqüents amb Kioto...que eliminin un tram de la N-II per primer cop a la història...no n'hi ha!!! apa quina ximpleria no treure el peatge i a sobre duplica una via que a sobre va a parar de nou a la C-32 a l'alçada de Tiana-Montgat...incongruents.....les de "No a la N-II" crec que estan montant una gran mani...ja cal que cridin al cel  Ahir la vida, després de molts anys de no passar-hi (més de 10), em va portar per la carretera que uneix Valgorguina amb Arenys de Munt i Arenys de Mar. Quan vaig sortir al vessant del Maresme després de pujar un petit coll, del qual no recordo el nom, no em podia creure el que vaig veure! Jo que havia estiuejat als Apartaments Catalunya, on acabava el poble d'Arenys de Mar i que estava rodejat de boscos i la riera... Tot ho havien substituït per ciment! Vaig agafar l'autopista direcció Barcelona (crec que no l'havia agafada mai, no recordo haver-ho fet), i el Maresme per aquella part està irreconeixible: ciment i urbanitzacions a banda i banda i a dojo. Per cert, eren quarts de sis (hora de tornada de molts "curreles") i quasi bé no havia trànsit! Només falta un altre cicatriu al Maresme! i que si es fa, encara la buidarà més perquè l'actual N-II no pot ser més patètica, tot i així sovint va plena.
En fi, és el que hi ha.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
ahhh vas passar per Collsacreu...si noi els "odiables" Arenys dels autèntics i els sardinetes ara es donen la ma units pels ciment i les cases aparellades....els el resultat d'un creixement desmesurat, el boom de les immobiliaris, que ells poden punxar, però el territori ja ha quedat encimentat i caixes i bancs, ben embutxacats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jordi C.
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
No conec massa les zones de les quals parleu, però l'altre dia vaig sentir per Catalunya Radio una dada que em va deixar glaçat: Catalunya, els últims 20 anys ha doblat la superfície urbanitzada. Si tenim en compte que la població ha augmentat un 15-20 %, doncs ja m'explicareu. Però, és clar, amb la demagogia que es fa amb el tema de l'habitatge i del creixement econòmic, per no parlar de les plusvàlues que generen, per alguns, la requalificació de terrenys, així anem. I a més a més, ara s'ha d'ajudar amb diner públic a constructors i promotors. Són una gent ben curiosa. Quan els interessa, són molt lliberals i l'estat no ha d'intervenir per a res. És a dir, poden construir on vulguin com passa més o menys a València i Múrcia amb lleis del sòl que no existeixen a cap més lloc d'Europa i que alguns ja voldrien també per a Catalunya. Ara bé, quan les coses no els hi van tant bé, se'ls hi han de donar ajudes fiscals i a més s'han d'accelerar la construcció d'obra pública com el quart cinturó, ai no !, la Ronda del Vallès, que si parlem amb eufemismes l'impacte ambiental deu ésser menor. I jo em pregunto, no seria millor gastar-se els diners en canviar de model econòmic i no apostar tant pel ciment i l'asfalt. Tant costaria "copiar" les lleis del sòl de països més "civilitzats" en matèria ambiental del nord d'Europa? D'aquí vint anys haurem tornat a doblar la superfície urbanitzada? Si és així, em sembla que ben pocs aliments podrem generar i fins on jo sé, també és important no dependre de fora en matèria alimentària. Amb tot, i perdoneu el "rotllo", no sóc pas massa optmista. S'ha deixat agafar massa poder als "senyors del totxo" i qualsevol els hi treu. Tractant la natura així, llavors ens continuarem preguntant perquè cada cop hi han més sequeres.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|