Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Avanç obres del IV Cinturó: la realitat (Llegit 1188 vegades)
|
Pilgrim (el *****)
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 562

|
Dani.......... tenías que ver cómo han dejado la zona del Puerto de Cabrejas -a 30 km de Cuenca- (autovía A-40, Madrid-Tarancón-Cuenca, 1280m de altura).......... pffffffff.......... me quejaba yo cuando hace 18 años arrasó esa zona un incendio........... ignorante de mí.......... 
Lo del incendio está prácticamente regenerado con vegetación autóctona, los pinos, chiquitajos por ahora, metro y medio de altura, eso sí, pero frondosos.......... sin contar con chaparras, robles -también incipientes-, jaras, y los matojillos rastreros: espliego (zona muy "esplieguera"), tomillo, romero, aliagas................ Vamos, que se nota la huella del incendio pero se ve una potente regeneración natural.........
Ahora lo están rematando con el AVE (que, oye, bienvenido sea......... peroooooooo...............) 
En fins............ supongo que en 20 años todos los desmontes estarán reforestados de nuevo de forma natural. El "Pinar de Jábaga" -que así se llama la zona- tiene esa "virtud": rápida regeneración............... y cuando los humanos desaparezcamos de la faz de la tierra (en unos 100/150 años, no mucho más) todo volverá a ser un vergel............
Sabia es la naturaleza............ Lo que no sé es por qué cojones no nos manda más plagas.................... somos un cáncer.......... o un virus, como se decía en Matrix......... 
PD: Dani (y todos los que quieran): safari-viaje-fotero-denigrante; la gasofa pagada en una ruta "destructil-carreteril-AVE" de 60 km por los alrededores de QenK........... No se diferencia en absoluto de los desmontes de tus fotos......... 
VIVA EL PROGRESO............
|
|
|
|
|
En línia
|
"Lo hicieron porque no sabían que era imposible" "¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande.... uno." Saludos desde la Plaza de Lavapiés. Madrid http://cuencaserrania.netfirms.com
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Si Pil ....ahora la zona de moda para ir arrasando es Vallès-Selva-Girona, con la gran nueva N-II (que no digo que sea necesaria) i el paso del AVE (que me encanta el Ave)...però és que vaya cicatrices, lo que tu cuentas pero a 100-200 metros de altura i en zonas muy pobladas que hasta casas i jardines estan desmontando, brutal, ...... no a 1.280 metros, què barbaridad, es que ni las alturas respetan 
ya digo yo, mi màxima: siempre queda el mar, que desde la costa Mediterranea hasta Italia "parece" azul i bonito...pero no bucees, eh, que lo que hay debajo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
ostres quina pena....grrrrrrr  más de lo mismo, por doquier...semos así
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3647

Doncs això...!
|
Ja sabeu que el preu del petroli ha pujat fins als 136 $ aixi que m'imagino el quart cinturó brand new i amb 4 gats amb 4x4 circulant-hi per sobre...Els construtalibans no tenen cap futur, i el pitjor es que juguen amb el nostre. salut!  I el teu futur de que depent, del preu dels naps o el de les cols? D'un canvi de model econòmic, i ja. Prou de capitalisme salvatge especulatiu... És pitjor que una plaga de llagosta, que tot ho devora: el mercat borsari, el dels pisos i altres construccions, el del petroli, els aliments, etc., etc.,... buf!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
avanto
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1685

Rovaniemi a -15ºC
|
Ja sabeu que el preu del petroli ha pujat fins als 136 $ aixi que m'imagino el quart cinturó brand new i amb 4 gats amb 4x4 circulant-hi per sobre...Els construtalibans no tenen cap futur, i el pitjor es que juguen amb el nostre. salut!  I el teu futur de que depent, del preu dels naps o el de les cols? D'un canvi de model econòmic, i ja. Prou de capitalisme salvatge especulatiu... És pitjor que una plaga de llagosta, que tot ho devora: el mercat borsari, el dels pisos i altres construccions, el del petroli, els aliments, etc., etc.,... buf! 
El meu futur depen del mateix que el de la resta, tot i aixi espero tenir alguna cosa que ensenyar als meus fills, a part de cimen i carreteres, encara que hagi d'anar a peu a veure-ho...
|
|
|
|
|
En línia
|
Que bonic es banyar-se en un avanto mentres mires l'Aurora Boreal. Sant Genís. 255 snm
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34325

|
Segur que a peu, no hi aniràs
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
Ja sabeu que el preu del petroli ha pujat fins als 136 $ aixi que m'imagino el quart cinturó brand new i amb 4 gats amb 4x4 circulant-hi per sobre...Els construtalibans no tenen cap futur, i el pitjor es que juguen amb el nostre. salut!  D'un canvi de model econòmic, i ja. Prou de capitalisme salvatge especulatiu... És pitjor que una plaga de llagosta, que tot ho devora: el mercat borsari, el dels pisos i altres construccions, el del petroli, els aliments, etc., etc.,... buf!  El meu futur depen del mateix que el de la resta, tot i aixi espero tenir alguna cosa que ensenyar als meus fills, a part de ciment i carreteres, encara que hagi d'anar a peu a veure-ho...  Un pel més avall, al pont de Maguerola, va passar el que va passar i ...no passa res.
No patiu pel futur immediat, els nostres manants ja vetllen per nosaltres.
Ahir es va aprovar l'ampliació del Poligon industrial de Gisnesteres, que passarà de 7 a 21 hectàrees tot i les 1.200 al.legacions al projecte i les 70.000 firmes d'oposició. Vaja, que han consensuat amb el territori....
En fi, alegria per als dessarrollistes, creació de llocs de treball, bona comunicació amb el proper IV cinturó en marxa, inversions, riquesa, constructors fregant-se les mans..... i ja han calculat que hi haurà aigua per totes les naus, no patiu. 
Un pel més avall, al pont de Maguerola, va passar el que va passar i ...no passa res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|